مراسم رونمایی از تیپ سردار شهید حاج‌احمد امینی در کرمان برپا شد
کد خبر: 3939836
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶

مراسم رونمایی از تیپ سردار شهید حاج‌احمد امینی در کرمان برپا شد

مراسم رونمایی از تیپ «سردار شهید حاج‌احمد امینی» از لشکر وابستگان سپاه شهید حاج‌قاسم سلیمانی، امروز سه‌شنبه 18 آذر ماه با حضور جمعی از فرماندهان سپاه ثارالله استان کرمان در رفسنجان برپا شد.

به گزارش ایکنا از کرمان، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، امروز سه‌شنبه 18 آذر، در مراسم رونمایی از تیپ سردار شهید حاج‌احمد امینی از لشکر وابستگان سپاه شهید حاج‌قاسم سلیمانی، اظهار کرد: خدا را شاکریم حیات‌مان در زمان نظام الهی‌ است، مجموعه نظامی در هر عرصه‌ای که نیاز باشد به اقتضای آن مانند جبهه انقلاب برای حل مشکلات مردم وارد عمل می‌شوند زیرا انقلاب اسلامی با مردم تعریف می‌شود.

وی افزود: سپاه، سنگر مستحکم انقلاب است، یعنی سد بلای ارزش‌های انقلاب، ولایت و مردم است، همانند فرمانده جبهه اسلام شهید حاج‌قاسم در هرجا که نیاز باشد باید دو هزار کیلومتر فاصله بگیرد و فرمان امامین خویش را عملیاتی کند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، تصریح کرد: سردار سلیمانی عملگرای واقعی و حقیقت واقعی انقلاب اسلامی شد، اگر بخواهیم شخصیت تقریبی و فرهنگی را در رأس جهان اسلام معرفی کنیم، شهید حاج‌قاسم سلیمانی است چون او با این فرهنگ توانست نگاه جهان اسلام را به انقلاب اسلامی و ملت ایران تغییر بدهد. شخصیت سردار چندبعدی‌ و صاحب مکتب است، او خروجی سپاه و جبهه انقلاب است.

معروفی اظهارکرد: فرآیندی که رهبری در گام دوم انقلاب تعریف کردند، صرف به جهان اسلام نیست بلکه مربوط به بشریت است، شهید سلیمانی در حوزه ساختار نظام اسلامی و حوزه مسلمانان به ویژه شیعه یک شخصیت تأثیرگذا بود. حاج قاسم به همه ما عزت و آبرو داد. لشکر جزء آرزوهای  آن شهید بود که بچه‌های دفاع مقدس را دور هم جمع کند، اروندی‌ها را با امینی‌اش که رفسنجان به آنها افتخار می‌کند، نیروهای شلمچه، طلائیه، جزیره مجنون، عبور از ارتفاعات سخت، عبور از زمین پراز مین مهران و ..همه را دور هم جمع کند.

وی بیان کرد: امروز سر یک سفره قرار می‌گیریم باید از اصول خود دفاع کنیم، این جمعیت سهامداران واقعی انقلاب اسلامی هستند و امروز همین‌‌ها جان خود را سپر بلای انقلاب می‌کنند. این لشکریان هزینه انقلاب، ولایت و مردم می‌شوند، مانند حاج‌قاسم برای این مثلث مقدس جان خود را می‌دهند. این انسان‌ها بزرگ هستند و کار بزرگ کردند و فدای هرکسی نخواهند شد، این لشکر در هیچ حوزه سیاسی قرار نخواهد گرفت.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: هشت مأموریت برای لشکر تعریف کرده‌ایم، کمک به ترویج فرهنگ جهاد، مقاومت، دفاع مقدس و جلوگیری از انحراف دفاع مقدس، کمک به امنیت داخلی، کمک سازماندهی‌شده به حوادث غیرمترقبه، در حرکت کمک‌های مؤمنانه با برنامه و غیره در قالب این مأموریت‌ها است.

معروفی با بیان اینکه این جمع در کشور مرجعیت دارد و یک حقیقت است، اظهارکرد: کرمان سرچشمه و قله مکتب شهید حاج‌قاسم سلیمانی است. ما باید برای جبهه انقلاب اسلامی با هدف تولید قدرت و انسجام جبهه انقلاب اسلامی 32 لشکر انقلاب مهیا کنیم.

وی افزود: در دو ماه گذشته جنب و جوش بچه‌های جنگ مانند عملیات‌ها را در سراسر استان دیدیم، شبکه‌هایی از بچه‌های جنگ دور هم جمع شده و حس زیبا و مقدسی ایجاد شده که این جبهه‌ها به عملیات‌سازی رسالتمان کمک می‌کنند. رفسنجان با عقبه خوب و شهدای بزرگی که تقدیم کرده و سابقه ارزشمندش بدون شک می‌تواند الگوی عملی برای کشور باشد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در پایان تأکید کرد: محمد میرزایی به عنوان فرمانده تیپ سردار شهید امینی در مجموعه شهرستان‌های رفسنجان، شهر بابک و انار معرفی می‌شود و اسماعیل‌زاده  جانشین و رضا حسینی معاون هماهنگ‌کننده این تیپ در رفسنجان خواهند بود.

انتهای پیام
captcha