حمایت کمیته امداد هرمزگان از 503 دانشجو و دانش‌آموز نخبه
کد خبر: 3939843
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵

حمایت کمیته امداد هرمزگان از 503 دانشجو و دانش‌آموز نخبه

معاون فرهنگی کمیته امداد هرمزگان گفت: 503 دانشجو، طلبه و دانش‌آموز نخبه در بخش‌های علمی، تحصیلی، ورزشی، فرهنگی، هنری، قرآنی و ثبت اختراع تحت حمایت کمیته امداد هرمزگان قرار دارند.

عیسی زارعی، معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان هرمزگان در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: 145 دانشجو و طلبه و 358 دانش‌آموز نخبه در بخش‌های علمی، تحصیلی، ورزشی، فرهنگی، هنری، قرآنی و ثبت اختراع تحت حمایت کمیته امداد هرمزگان هستند که این نهاد در تلاش است در راستای پرورش استعداد این نخبگان، ضمن همراهی، برنامه‌ریزی دقیقی برای آنان داشته باشد.

زارعی افزود: این نخبگان دارای معدل بالا، رتبه‌های برتر کنکور سراسری، رتبه‌های برتر جشنواره‌های فرهنگی ورزشی، مسابقات علمی (خوارزمی، رازی و جابر بن حیان) و از دانش آموزان مدارس سمپاد و تیزهوشان و همچنین مخترعین علمی هستند.

معاون فرهنگی کمیته امداد هرمزگان بیان کرد: علاوه بر پرداخت کمک‌هزینه تحصیلی به دانشجویان و دانش آموزان موردحمایت استان، اعطای تسهیلات بانکی، کمک‌های بلاعوض و پرداخت‌های تشویقی ازجمله خدماتی است که کمیته امداد به این نخبگان اعطا می‌کند.

زارعی تصریح کرد: در حال حاضر بیش از 24 هزار دانش‌آموز و بیش از چهار هزار دانشجو تحت حمایت کمیته امداد استان هرمزگان از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

انتهای پیام
captcha