معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران گفت: در آستانه هفته پژوهش، نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی حوزه علمیه خواهران با همکاری پارک علم و فناوری استان، به صورت مجازی برگزار میشود. 
صدیقه بهرامی معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران در گفتوگو با ایکنا از گلستان، اظهار کرد: در آستانه هفته پژوهش معاونت پژوهش حوزه علمیه خواهران استان گلستان، نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی این مرکز را در تعامل با پارک علم و فناوری استان، به مدت ۵ روز برگزار میکند.
وی با اعلام اینکه نمایشگاه «دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فنبازار» استان گلستان، از ۱۶ آذر آغاز شده است، بیان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا، این نمایشگاه به صورت مجازی برپا شد، در این راستا زیرساخت و شرایطی ایجاد شده تا معاونت پژوهش حوزه علمیه خواهران استان مجموعه فعالیتها، دستاوردها و تألیفات طلاب و همچنین برنامههای پیش روی خود را در معرض دید عموم قرار دهد.
بهرامی در پایان یادآور شد: این نمایشگاه به مدت یک هفته دایر است و علاقهمندان میتوانند برای بازدید مجازی از نمایشگاه به آدرس WWW.GRTE.IR مراجعه کنند.
انتهای پیام