تعیین ۲۴ کارگروه برای بزرگداشت دهه فجر در استان کرمان
کد خبر: 3940699
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۱

تعیین ۲۴ کارگروه برای بزرگداشت دهه فجر در استان کرمان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان دهه فجر را فرصتی مناسب برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی بیان کرد و گفت: برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی باید از ابزار هنر بهره گرفته شود.

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان، حسین انجم شعاع رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان، اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا، دهه فجر امسال با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

وی از برنامه‌ریزی برای برگزاری دهه فجر در شرایط کرونایی خبر داد و افزود: امیدواریم این مراسم باشکوه با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی و بدون بیماری برگزار شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه از ظرفیت فضای مجازی برای برنامه‌های دهه فجر استفاده می‌شود، بیان کرد: زیرساخت‌های لازم برای این منظور فراهم است. دهه فجر را فرصتی مناسب برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است که باید از ابزار هنر بهره گرفته شود.

انجم شعاع با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری درباره برگزاری برنامه‌های دهه فجر به صورت عالمانه و هنرمندانه، اظهارکرد: به منظور برگزاری مراسم‌های دهه فجر همراه با پروتکل‌های بهداشتی با ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا استان کرمان هماهنگی‌های لازم انجام می‌شود.

وی با اشاره به آغاز فعالیت ستاد بزرگداشت دهه فجر با ۲۴ کارگروه در استان کرمان، تأکید کرد: کارگروه‌های قضائی، حوزه و روحانیت، بسیج، ارتباطات و اطلاع‌رسانی، قرآن، اصناف و بازاریان، هیئات مذهبی، ایثارگران، دانشجویی و دانشگاهیان، روستایی و عشایری، زنان و خانواده، فرهنگیان و دانش آموزی، فرهنگی و هنری، فضاسازی و خدمات شهری، کارگری و کارآفرینی، کودک و نوجوان، مساجد، نهادها و سازمان‌ها، ورزش و جوانان، همیاری و تشکل‌های مردمی، فضای مجازی، اقلیت‌های دینی، اماکن مقدسه و کارگروه نیروهای مسلح از کارگروه‌های عضو ستاد دهه فجر امسال در استان کرمان هستند.

انتهای پیام
captcha