آغاز مرحله آموزشگاهی مسابقات قرآن، عترت و نماز در کردستان
کد خبر: 3940713
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶

آغاز مرحله آموزشگاهی مسابقات قرآن، عترت و نماز در کردستان

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان از آغاز مرحله آموزشگاهی سی و‌نهمین دوره مسابقات دانش‌آموزی قرآن، عترت و نماز از امروز، ۲۳ آذر در مدارس استان کردستان خبر داد.

نعمت‌الله مرادی، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش‌و‌پرورش استان کردستان، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: مرحله آموزشگاهی سی‌و‌نهمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانش‌آموزان استان کردستان از امروز، 23 آذرماه در سطح شهرستان‌های استان کردستان آغاز می‌شود.

وی افزود: امسال با توجه به شرایط موجود و عدم حضور دانش‌آموزان در مدارس تمام مراحل این دوره از مسابقات قرآنی به صورت مجازی برگزار می‌شود که پیش بینی‌می‌شود تعداد شرکت‌کنندگان امسال کمتر از سال‌های گذشته باشد.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش‌و‌پرورش استان کردستان با اعلام اینکه سال گذشته 109 هزار نفر از دانش‌آموزان استان کردستان در مسابقات قرآن، عترت و نماز شرکت کردند، بیان کرد: پیش‌بینی ‌می‌شود امسال نزدیک به 100 هزار نفر از دانش‌آموزان کردستانی در این دوره از رقابت‌های قرآنی شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه هر ساله از 23 تا 29 آذرماه با عنوان هفته قرآن و عترت نامگذاری شده است، عنوان کرد: برگزاری سی‌و‌نهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان یکی از مهم‌ترین رویدادهایی هفته قرآن و عترت بوده است که امسال به صورت مجازی برگزار می‌شود.

مرادی اعلام کرد: سی‌‌و‌نهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان در چهار مرحله آموزشگاهی، شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می‌شود که مرحله آموزشگاهی در هفته قرآن و عترت و مرحله شهرستانی نیز در بهمن‌ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش کردستان در پایان یادآور شد: برگزیدگان مرحله آموزشگاهی مجوز شرکت در مرحله شهرستانی سی‌‌و‌نهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی را دارند.

انتهای پیام
captcha