برگزاری مسابقه کتابخوانی «شاخص‌های مکتب شهید سلیمانی» در زنجان
کد خبر: 3940836
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶

برگزاری مسابقه کتابخوانی «شاخص‌های مکتب شهید سلیمانی» در زنجان

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان از برگزاری مسابقه کتابخوانی «شاخص‌های مکتب شهید سلیمانی» خبر داد و گفت: هدف این مسابقه گسترش اندیشه مکتب مقاومت است.

برگزاری مسابقه کتابخوانی «شاخص‌های مکتب شهید سلیمانی» در زنجانبه گزارش ایکنا از زنجان، حسن بیات، معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان، 23 آذرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهادت سردار سلیمانی به عنوان اسطوره مقاومت این موضوع را برجسته می‌سازد که این روحیه جهادی باید از سطوح پایین جامعه تا منطقه آسیای میانه تعمیق و ترویج شود.

وی برگزاری رویدادهای فرهنگی و مسابقات را از راهکارهای ایجاد حساسیت در جامعه و الگوسازی شخصیت‌های تاثیرگذار دانست و افزود: به همین منظور مسابقه بزرگ کتابخوانی «شاخص‌های مکتب شهید سلیمانی» به نویسندگی حجت‌الاسلام علی شیرازی در زنجان برگزار می‌شود که عموم علاقه‌مندان می‌توانند در آن شرکت کردند.

این مسئول بیان کرد: این مسابقه با مشارکت سازمان فرهنگی - هنری شهرداری، صدا و سیما و اداره اوقاف امور خیریه استان زنجان برگزار می‌شود و هدف گسترش اندیشه مکتب مقاومت و آشنایی با مفاهیم ارزشی نهفته در این مکتب در آستانه‌ اولین سالگرد شهادت سردار دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی است

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه علاقه‌مندان می‌توانند این کتاب را از روابط عمومی نواحی مقاومت بسیج، سپاه انصارالمهدی (عج) و سازمان فرهنگی هنری شهرداری استان زنجان تهیه کنند، ادمه داد: افراد باید پس از مطالعه و پاسخ به سوالات پرسشنامه، از ۱۳ الی ۲۳ دی ماه پاسخ‌نامه را به همان مکان تحویل دهند و پس از پایان مسابقه، در دهه مبارک فجر به قید قرعه به ۴۳ نفر از برندگان جوایزی اهدا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه شرکت‌کنندگان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت پرسشنامه به سایت خبرگزاری بسیج زنجان مراجعه کنند و یا با شماره ۰۲۴۳۳۰۶۲۰۵۲ مربوط به تبلیغات سپاه استان تماس بگیرند.

بیات در پایان با بیان اینکه درج کامل مشخصات و شماره همراه شرکت‌کنندگان در برگه پاسخنامه الزامی است، تصریح کرد: اسامی برندگان در دهه مبارک فجر از طریق تماس و نیز سایت خبرگزاری بسیج زنجان اعلام می‌شود.

انتهای پیام
captcha