برگزاری جشنواره قرآنی و عکاسی ویژه سالگرد شهید سلیمانی در اردبیل
کد خبر: 3941094
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰

برگزاری جشنواره قرآنی و عکاسی ویژه سالگرد شهید سلیمانی در اردبیل

مسئول کانون فرهنگی هنری منتظران گل نرگس اردبیل گفت: جشنواره قرآنی و مسابقه عکس ویژه گرامیداشت سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی در اردبیل برگزار خواهد شد.

جشنواره قرآنی و عکاسی ویژه سالگرد شهید سلیمانی در اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، سید علی موسوی، مسئول کانون فرهنگی هنری منتظران گل نرگس اردبیل، ۲۴ آذرماه، گفت: جشنواره قرآنی و مسابقه عکس ویژه گرامیداشت سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی به همت اعضای کانون فرهنگی هنری منتظران گل نرگس و با همکاری پایگاه مقاومت برگزار خواهد شد.

مسئول کانون فرهنگی هنری منتظران گل نرگس اردبیل تصریح کرد: علاقمندان می‌توانند در رده‌های سنی مختلف فیلم یک تا سه دقیقه‌ای از قرائت قرآن و یا اجرای حفظ قرآن خود را به صورت صوت لحن و یا ترتیل با معرفی خود قبل از تلاوت ضبط تهیه و برای شرکت در این مسابقه ارسال کند.

وی بیان کرد: شرکت کنندگان آثار قرآنی و عکس خود را تا ۱۰ دی ماه در فضای مجازی به شماره تلفن ۰۹۱۴۷۰۱۷۲۷۶ ارسال کنند.

موسوی اظهار کرد: علاقمندان بخش مسابقه عکس نیز می‌توانند به صورت شخصی و یا خانوادگی با عکس سردار سلیمانی از خود عکس بگیرند و از طریق همین شماره برای حضور در مسابقه ارسال کنند.

مسئول کانون فرهنگی هنری منتظران گل نرگس اردبیل افزود: این جشنواره قرآنی خانگی با توجه به تعطیلی فعالیت‌های مساجد و کانون و پایگاه جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده بهینه از فضای مجازی برگزار می‌شود و اجر و پاداش آن به روح سردار سلیمانی و تمامی شهدای اسلام و انقلاب اسلامی ایران هدیه خواهد شد.

موسوی خاطر نشان کرد: امیدواریم با مشارکت خوب نوجوانان و جوانان شاهد یک حرکت قرآنی و انقلابی در پاسداشت خدمات سردار شهید سلیمانی و شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حرم باشیم.

انتهای پیام
captcha