اعلام کاندیداهای سی‌و‌یکمین جشنواره تئاتر استان کردستان
کد خبر: 3942902
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸

اعلام کاندیداهای سی‌و‌یکمین جشنواره تئاتر استان کردستان

دبیر اجرای سی‌و‌یکمین جشنواره تئاتر استان کردستان از اعلام اسامی کاندیداهای این دوره از جشنواره تئاتر استان با رأی هیئت داوران خبر داد و گفت: مراسم اختتامیه این جشنواره امروز، سوم دی‌ برگزار می‌شود.

اعلام کاندیداهای سی‌و‌یکمین جشنواره تئاتر استان کردستانبه گزارش ایکنا از کردستان، کورش احمدی، دبیر اجرای سی‌و‌یکمین جشنواره تئاتر استان کردستان در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان که امروز، سوم دی‌ماه به صورت مجازی برگزار شد، اظهار کرد: سی‌ویکمین جشنواره تئاتر استان کردستان امسال به دلیل شرایط پاندمی شدید کرونا در استان به صورت آنلاین و فیلم نمایش‌ها از طریق تلویزیون اینترنتی کوردمی برای عمومی مردم به صورت رایگان پخش می‌‌شد.

وی با اشاره به اینکه هیأت داوران جشنواره متشکل از ابراهیم کاظمی، دنیا گفتاری، سعدی محمدی، باقر سروش و مازیار قبادی از هنرمندان استانی و کشوری هستند، افزود: هیأت داوران اسامی کاندیداهای سی‌ویکمین جشنواره تئاتر استان کردستان را اعلام کردند.

احمدی بیان کرد: در نمایش‌های «خوکدانی» با طراحی هتاو خویش کار از مریوان، نمایش «باب بار» از سنندج با طراحی نیما ایمانزاده و نمایش «خون» منتشر از بیجار با طراحی مدیا ذاکری کاندیدای بخش طراحی لباس شده‌اند.

دبیر اجرایی سی‌و‌یکمین جشنواره تئاتر استان کردستان اعلام کرد: در بخش طراحی صحنه نمایش «سه پاس از حیات طیبه نوجوانی نجیب و زیبا» از سنندج با طراحی عمران مرادی، نمایش «خون» منتشر از بیجار با طراحی محسن افشاری، نمایش «روییدن» از سنندج با طراحی شعیب مکتبداری و نمایش «خوکدانی» از مریوان با طراحی کژوان محمدی کاندیدای این بخش هستند.

وی در خصوص کاندیداهای بخش آفیش و بروشور و بازیگری زن عنوان کرد: الی امامی در نمایش «باب بارا» از سنندج و شعیب مکتب‌داری در نمایش «روییدن» از سنندج کاندیدای بخش آفیش و بروشور و در بخش بازیگری زن، سمانه بابازاده در نمایش «بازی زندگی» از بانه، پریسا قلی‌پور در نمایش «روییدن» از سنندج، مدیا ذاکری در نمایش «خون» منتشر از بیجار، سرور خوش‌اقبال در نمایش «سه پاس از حیات طیبه‌ی نوجوانی نجیب و زیبا» از سنندج و لیلا عزیزپور در نمایش «یک زندگی بهتر» از سقز کاندیدای این بخش هستند.

احمدی در خصوص کاندیداهای بخش‌های دیگر از جمله بازیگری مرد و نویسندگی و کارگردانی اعلام کرد: در بخش بازیگری مرد امید نیکروز در نمایش «یک زندگی بهتر» از سقز، بنیامین احمدی در نمایش «خوکدانی» از مریوان، سهند تورانی در نمایش «روییدن» از سنندج، ایوب طالب‌پور در نمایش «خون» منتشر از بیجار و زانیار اصلانی در نمایش «سه پاس از حیات طیبه‌ی نوجوانی نجیب و زیبا» از سنندج کاندیدای این بخش شدند.

وی افزود: در بخش نویسندگی شعیب مکتب‌داری برای نمایش «روییدن» از سنندج، صابر دلبینا برای نمایش «خون» منتشر از بیجار و نیما ایمان‌زاده برای نمایش «باب بارا» از سنندج کاندیدای این بخش هستند.

دبیر اجرای سی‌و‌یکمین جشنواره تئاتر استان کردستان یادآور شد: عمران مرادی برای نمایش «سه پاس از حیات طیبه‌ی نوجوانی نجیب و زیبا» از سنندج، امید اکبر برای نمایش «خون» منتشر از بیجار، نیما ایمان‌زاده برای نمایش «باب بارا» از سنندج، هتاو خویش‌کار برای نمایش «خوکدانی» از مریوان و شعیب مکتب‌‌داری برای نمایش «روییدن» از سنندج کاندیدای بخش کارگردانی جشنواره شدند.

انتهای پیام
captcha