انتشار فراخوان مسابقه پیامکی «مرد میدان» در کردستان
کد خبر: 3944173
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰

انتشار فراخوان مسابقه پیامکی «مرد میدان» در کردستان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان از اعلام فراخوان مسابقه پیامکی «مرد میدان» به مناسبت اولین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی در کردستان خبر داد.

عبیدالله رستمی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: مسابقه پیامکی «مرد میدان» به مناسبت اولین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی به صورت سراسری برگزار می‌شود، که فراخوان این مسابقه از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در سطح استان کردستان اعلام شده است.

وی افزود: این مسابقه فرهنگی به همت مؤسسه قرآن و عترت بیت‌الامیر(ع) و با همکاری مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف نکوداشت رشادت‌های حاج قاسم سلیمانی برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان بیان کرد: شرکت‌کنندگان در این مسابقه می‌توانند تا 10 دی ماه جاری دلنوشته‌های خود را در رثای شهید حاج قاسم سلیمانی به شماره پیامک 5000596566 ارسال کنند.

وی در پایان یادآور شد: به 10 دلنوشته برتر جایزه 500 هزار تومانی کمک هزینه سفر به مشهد مقدس اهدا می‌شود، همچنین دلنوشته‌ها در قالب ویژه‌نامه‌ای به چاپ خواهد رسید.

انتهای پیام
captcha