کد خبر: 3945549
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹

برپایی نمایشگاه عکس «مرد میدان» در اهواز

به مناسبت نخستین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، نمایشگاه عکس «مرد میدان» در استانداری خوزستان برپا شده است.

به گزارش ایکنا از خوزستان، به مناسبت نخستین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، نمایشگاه عکس «مرد میدان» در استانداری خوزستان برپا شده است. 

آثار عکاسان خوزستانی همچون عبدالوهاب کروشاوی، محمد آهنگر، محمدرضا خبازان، علیرضا محمدی، مرتضی یاقوتی، مهدی پدرام‌خو، سیدخلیل موسوی، مهناز دژبان، منا صیافی‌زاده و علی لطیفی که در تشییع مراسم سیدالشهدای مقاومت در اهواز حضور داشتند، به نمایش در آمده است. 

انتهای پیام
captcha