به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، حجتالاسلام سیدعلی بشیری، کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی رباطکریم، 15 دیماه در سخنانی اظهار کرد: همزمان با اولین سالروز شهادت سردار دلها شهید قاسم سلیمانی و همرزمانش، مراسم یادبود و گرامیداشت این شهیدان سرافراز اسلام در مساجد، هیئتهای مذهبی، مؤسسات و خانههای قرآنی و کانونهای فرهنگی ــ تبلیغی رباطکریم با رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی برگزار شد.
وی بیان کرد: خاطرهگویی، سخنرانی، اجرای سرود، نمایشگاه عکس، کاردستی، نقاشی، مسابقات فرهنگی با موضوع مکتب حاج قاسم، مداحی، پخش کلیپهای سردار شهید سلیمانی و برپایی ایستگاه صلواتی از جمله برنامههای برگزار شده بود که با همکاری این مراکز انجام شد.
کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی رباطکریم ادامه داد: همچنین 500 بسته معيشتی در بين نيازمندان با همكاری مراكز قرآنی، فرهنگی و مذهبی شهرستان تهيه و توزيع شد.
منوچهر جلیلی
انتهای پیام