مسابقه #قرآن_مرا_تغییر_داد برگزار می‌شود
کد خبر: 3945694
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۱

مسابقه #قرآن_مرا_تغییر_داد برگزار می‌شود

مسابقه #قرآن_مرا_تغییر_داد از سوی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت جامعةالقرآن الکریم برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، مسابقه #قرآن_مرا_تغییر_داد از سوی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت جامعةالقرآن الکریم در صفحه این مرکز مردم‌نهاد در اینستاگرام اجرا می‌شود.

این مسابقه در قالب پستی با محتوای فایل تصویری از خاطره «مک مک‌کینی» یک تفنگدار آمریکایی است که به حدی از اسلام و مسلمانان متنفر بود که قصد داشت با بمبی دست‌ساز، یک مرکز اسلامی را منفجر کند. اما در نهایت با مراجعه به این مرکز و مطالعه قرآن، مسلمان می‌شود.  

بنابر گفته منیر روحی، مسئول روابط عمومی مؤسسه «علاقه‌مندان پس از دنبال کردن صفحه جامعةالقرآن و لایک کردن این پست، در چند جمله در قالب نظرات سعی کنند تا احساسات خود را نسبت به قرآن کریم و تلاوت این کتاب آسمانی، جایگاه قرآن در زندگی و تغییراتی که از خواندن قرآن در زندگی، بیان کنند.»

به نفر اول این مسابقه هدیه نقدی 500 هزار تومانی اعطا می‌شود و همچنین به 15 نفر برتر جوایز 100 هزار و 50 هزار تومانی اعطا می‌شود. همچنین به 30 نفر نیز کمک هزینه اینترنت 10 گیگ یک‌ماهه به مبلغ 30 هزار تومان اعطا خواهد شد.

علاقه‌مندان تا دوم بهمن‌ماه فرصت دارند تا با مراجعه به صفحه جامعةالقرآن در اینستاگرام به نشانی jqk_org@ در این مسابقه شرکت کنند. همچنین اسامی برگزیدگان، سوم بهمن‌ماه اعلام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha