ثبت چهار وقف جدید در ماکو و چالدران
کد خبر: 3946608
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹

ثبت چهار وقف جدید در ماکو و چالدران

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه چالدران و ماکو از ثبت چهار وقف جدید از نوع کاربری زراعی به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در این شهرستان‌ها خبر داد.

ارسالی| ثبت چهار وقف جدید در ماکو و چالدراناسماعیل اسکندرزاده، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه چالدران و ماکو، در گفت‌وگو با ایکنا آذربایجان‌غربی، از ثبت ۴ وقف جدید در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: ارزش ریالی این موقوفه‌ها بیش از ۲۰ میلیارد ریال است.

وی با اشاره به اینکه این چهار مورد وقفی کاربری زراعی و مذهبی دارند، افزود: با اضافه شدن این تعداد وقف جدید، تعداد موقوفات شهرستان‌های ماکو و چالدران به ۳۹۴ موقوفه و تعداد رقبه‌ها نیز به ۷۲۶ مورد افزایش یافت.

رئیس اداره اوقاف چالدران و ماکو همچنین با اشاره به اینکه گسترش فرهنگ وقف در جامعه و تشویق مخاطبان به وقف اموال و املاک خود در راستای خیراندیشی و نیکوکاری باید نهادینه شود، تصریح کرد: مردم باید درک کنند که وقف، به معنای واقعی میراثی ماندگار است.

وی در پایان اظهار کرد: وقف صدقه جاریه‌ای است که ثروت را بسان چشمه‌ای همیشه جوشان می‌سازد که هرگز از جوشش باز نمی‌ایستد و برای همیشه روزگار خیر و برکت را بر بستر زمان و اجتماع جاری می‌سازد و صاحب خویش را از بهره‌های عظیم برخوردار می‌کند.

انتهای پیام
captcha