پخش تلاوت‌های شاهکار قراء مصری از شبکه قرآن
کد خبر: 3946648
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۸

پخش تلاوت‌های شاهکار قراء مصری از شبکه قرآن

تلاوت‌های شاهکار قراء برجسته مصری در سومین هفته دی‌ماه روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می‌رود.

به گزارش ایکنا، در سومین هفته دی‌ماه، تلاوت‌های شاهکار اساتید برجسته قرآن از جمله شحات محمد انور، محمد احمد شبیب، راغب غلوش، محمد احمد بسیونی و احمد نعینع رأس ساعت ۲۳ از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می‌شود.

به این ترتیب، روز شنبه، 20 دی‌ماه تلاوت آیاتی از سوره مبارکه نازعات و ‌سوره مبارکه فجر از سوی استاد شحات محمد انور به سمع و‌ نظر علاقه‌مندان خواهد رسید و یکشنبه شب نیز تلاوت سوره‌های مبارکه مزمل و قیامت از سوی محمد احمد شبیب پخش می‌شود.

در روز دوشنبه، 22 دی‌ماه ساعت 23، تلاوت آیاتی از سوره‌های مبارکه نباء، طارق و علق از سوی استاد غلوش برای اولین بار از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می‌شود.

در روز سه‌شنبه، 23 دی‌ماه نیز تلاوت سوره‌های مبارکه نمل، بلد و کافرون از سوی استاد احمد نعینع و در روز چهارشنبه، 24 دی‌ماه قرائت آیاتی از سوره‌های مبارکه مومنون، طلاق و علق از سوی قاری محمد احمد بسیونی برای مخاطبان شبکه روی آنتن می‌رود.

روز پنجشنبه، 25 دی‌ماه شیخ محمود حسین منصور سوره مبارکه کهف و روز جمعه، 26 دی‌ماه شیخ یاسر شرقاوی با تلاوت سوره‌های مبارکه انسان، حمد و بقره، مشتاقان کلام وحی را به فیض می‌رسانند.

انتهای پیام
captcha