اعلام فراخوان مسابقه «سلام بر مقاومت» در البرز
کد خبر: 3946761
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶

اعلام فراخوان مسابقه «سلام بر مقاومت» در البرز

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی البرز از اعلام فراخوان اولین دوره مسابقات ادبی دانشجویان با عنوان «سلام بر مقاومت» در سطح دانشگاه‌های کشور خبر داد.

ارسالی/// اعلام فراخوان مسابقه «سلام بر مقاومت» در البرز

سعید قاسمی‌جیردهی، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی البرز، 21 دی‌ماه در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: مسابقات ادبی دانشجویی «سلام بر مقاومت» به مناسبت گرامیداشت یاد سرداران شهید مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی مهندس به همت جهاددانشگاهی تهران برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دانشجویان در قالب شعر(کهن و نو) و داستان می‌توانند آثار خود را به این مسابقه ادبی ارسال کنند، افزود: فراخوان این مسابقات ادبی از دیروز، 20 دی‌ماه در البرز اعلام شده است.

قاسمی‌جیردهی بیان کرد: این مسابقه سراسری به همت معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی تهران و با همکاری معاونت فرهنگی و آموزشی اداره‌کل امور فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران، حوزه هنری انقلاب اسلامی و دانشگاه علوم پزشکی تهران برای دانشجویان برگزار می‌شود و دانشجویان علاقه‌مند البرزی تا یکم بهمن‌ماه سال جاری فرصت دارند در این مسابقه شرکت کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه دانشجویان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر، ثبت‌ نام و ارسال آثار به سایت bookrc.ir مراجعه کنند، یادآور شد: امیدواریم دانشجویان دانشگاه‌های سطح استان بتوانند آثار فاخری را به این جشنواره ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha