برگزاری نشست اخلاقی طلاب کردستانی به صورت مجازی
کد خبر: 3947228
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱

برگزاری نشست اخلاقی طلاب کردستانی به صورت مجازی

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه استان کردستان از برگزاری نشست اخلاقی طلاب کردستانی با حضور اساتید برتر کشوری امروز، ۲۳ دی‌ به صورت مجازی خبر داد.

حجت‌الاسلام سیدتوفیق رضایی، معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، از برگزاری نشست اخلاقی طلاب کردستانی با حضور اساتید برتر کشوری امروز، 23 دی‌ماه به صورت مجازی خبر داد و اظهار کرد: حجت‌الاسلام انجوی‌نژاد؛ دبیر جبهه فرهنگی انقلاب استان فارس و از اساتید برتر حوزه تهذیب و تربیت در این دوره آموزشی به تدریس پرداخت.

وی افزود: تا زمانی که وضعیت جامعه در بحث کرونا به حالت اول برنگردد، برگزاری درس اخلاق طلاب مدارس علمیه سطح استان کردستان همچنان به صورت مجازی برگزار می‌شود.

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه استان کردستان بیان کرد: طلاب می‌توانند از طریق لینک https://ac.ismc.ir/akhlagh در این کلاس درس اخلاق شرکت کنند.

وی با اشاره به استقبال طلاب و روحانیون از برگزاری این دوره آموزشی اعلام کرد: در این دوره آموزشی نزدیک به 40 نفر از روحانیون استان کردستان شرکت کرده‌اند.

حجت‌الاسلام رضایی در پایان یادآور شد: فضای مجازی فرصت خوبی برای بهره‌مندی از حضور اساتید برتر کشوری و منسجم برگزار شدن دوره‌های آموزشی ویژه طلاب را فراهم آورده است که امیدواریم روحانیون از این کلاس‌های درس بهره لازم را ببرند.

انتهای پیام
captcha