ادامه روند نزولی شدن کرونا در سمنان
کد خبر: 3948238
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱

ادامه روند نزولی شدن کرونا در سمنان

استاندار سمنان با بیان اینکه همکاری خوب مردم، مسئولان و بهداشت و درمان به کاهش ابتلای کرونا در استان منجر شده است، گفت: علی رغم این کاهش همچنان منع تردد باقی است.

ارسالی یکشنبه/ ادامه روند نزولی شدن کرونا در سمنان/عکس ندارد

به گزارش ایکنا از سمنان، علیرضا آشناگر، استاندار عصر روز گذشته 27 دی در حاشیه برگزاری جلسه ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا به میزبانی استانداری درباره آخرین وضعیت کرونا در سمنان، اظهار کرد: با همکاری بسیار خوب مردم و تلاش کادر بهداشت و درمان، استان هم از نظر نرخ ابتلاء و هم از نظر میزان مرگ و میر ناشی از کرونا روند کاهشی و نزولی داشته است.

وی ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۷۱ نفر از مردم استان به دلیل ابتلاء به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری بوده و تعداد ۱۸ نفر نیز با حال عمومی مساعد از بیمارستان مرخص شده‌اند.

این مقام عالی استان با اشاره به اینکه بر اساس مصوبه ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا مقرر شد تا راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال به صورت خودرویی و موتوری برگزار شده و تمامی سخنرانی‌ها از طریق فضای مجازی و رسانه ملی به انجام رسد افزود: بر اساس تصمیم ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا، حضور دانش‍آموزان پایه‌های اول و دوم ابتدایی در تمام کشور از اول بهمن ماه اختیاری بوده و هیچ‌یک از مسئولان آموزش و پرورش و مراکز آموزشی استان حق اجبار و الزام حضور دانش‌آموزان در کلاس‌ها را نخواهند داشت.‌

آشناگر اظهار کرد: قانون منع تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا چهار صبح همچنان به قوت خود باقی بوده و با متخلفان برابر قانون، برخورد خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد که مردم قانونمند استان، همچون گذشته با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و انجام فاصله‌گذاری اجتماعی کمک کرده تا بتوانیم ضمن کنترل بیماری، روند کاهشی و نزولی این بیماری را در سطح استان حفظ کنیم.

انتهای پیام
captcha