پیش‌اجلاس نماز خوزستان برگزار می‌شود
کد خبر: 3948266
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۳
1 بهمن‌ماه؛

پیش‌اجلاس نماز خوزستان برگزار می‌شود

معاون پرورشی آموزش و پرورش خوزستان از برگزاری پیش اجلاس نماز استان در 1 بهمن‌ماه خبر داد.

مهدی رفیعی دهکردی

به گزارش ایکنا از خوزستان، مهدی رفیعی‌دهکردی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان خوزستان امروز 28 دی‌ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای بیست‌ونهمین اجلاس سراسری نماز با موضوع «پیوند مسجد، مدرسه، منزل و نماز»، پیش‌اجلاس نماز استان خوزستان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی چهارشنبه 1 بهمن‌ماه در تالار طلاییه اداره آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز با ۳۰ درصد ظرفیت و همزمان به‌صورت پخش زنده در شبکه شاد برگزار می‌شود.

وی، با اشاره به اهمیت و نقش تربیتی و رشد شخصیت دانش‌آموزان در تعامل این سه کانون فرهنگی و تربیتی یعنی مسجد، مدرسه و منزل ادامه داد: تعامل مستمر و مؤثر این سه کانون فرهنگی و تربیتی در پرورش دانش‌آموزان نمازخوان و موحد، دستاوردهای ارزشمندی به بار می‌آورد و بر استحکام و مقاومت جامعه در برابر تهاجم فرهنگی می‌افزاید.

رفیعی‌دهکردی خاطرنشان کرد: مقرر شده ۴۰ پیش اجلاسیه نماز توسط ادارات آموزش و پرورش استان با توجه به شرایط مناطق به دو صورت حضوری (با رعایت پروتکل‌های بهداشتی) و مجازی در بهمن‌ماه برگزار شود.

گفتنی است؛ هر ساله اجلاس سراسری نماز با موضوعات مرتبط با نماز به میزبانی یک استان و پیش اجلاسیه‌ها در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha