مراسم «شناخت مکتب فاطمی» در مؤسسات قرآن لرستان برگزار شد
کد خبر: 3948345
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲

مراسم «شناخت مکتب فاطمی» در مؤسسات قرآن لرستان برگزار شد

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآن و عترت لرستان از برگزاری برنامه فرهنگی «شناخت مکتب فاطمی» ویژه کودکان و نوجوانان قرآن‌آموز در 9 مؤسسه قرآن این این استان خبر داد.

روح‌الدین بلواسی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات فرهنگی ــ مردمی قرآن و عترت لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، گفت: با همکاری اتحادیه قرآنی، مؤسسات و تشکل‌های قرآنی شهرستان خرم‌آباد، 28 دی‌ماه همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) ویژه کودکان و نوجوانان قرآن‌آموز، مراسم عزاداری برگزار شد.

وی افزود: این برنامه در مؤسسات قرآن فرقان‌الحکمه، زینب‌الکبری(س)، یاس نبی، آوای جنت، مبین قائم، نور انقلاب، مشکات و کوثر نبی ولایت، خانه قرآن روستای سهیل و  چند جلسه قرآنی در سطح استان برگزار شد.

بلواسی اضافه کرد: با رایزنی با حجت‌الاسلام عالی‌پور و حجت‌الاسلام یاری‌زاده از مبلغان دینی به 150 نفر از کودکان و نوجوانان شرکت‌کننده در این برنامه بسته‌های فرهنگی شامل کتاب‌های فاطمی و نوشت‌افزار اهدا شد.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات فرهنگی ــ مردمی قرآن و عترت لرستان، گفت: در راستای این برنامه فرهنگی کلیپ‌هایی با موضوع شناخت بهتر سیره و مکتب فاطمی برای مؤسسات فرستاده شد که در محفل با ویدئو پروژکتور و یا لب‌تاپ برای شرکت‌کنندگان پخش شد.

انتهای پیام
captcha