تبلیغ دین با استفاده از تکنولوژی روز نیاز امروز جامعه است
کد خبر: 3948660
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۴

تبلیغ دین با استفاده از تکنولوژی روز نیاز امروز جامعه است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت: دشمن تلاش دارد تا جوانان را از دین برگردانده و آن‌ها را به انحراف بکشاند که در این راستا ضروری است تا روش‌های قدیمی کنار گذاشته‌ شده و تبلیغ دین با نیاز جامعه و ابزارهای نوین و بهره‌گیری از تکنولوژی به‌روز شوند.

ارسالی سه شنبه/ روش‌های تبلیغ دین به‌روز شوند

به گزارش ایکنا از سمنان، حبیب‌الله خجسته‌پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، ظهر امروز، 30 دی در دیدار با رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان با اشاره به اینکه استکبار جهانی شیوه‌های جدیدی را برای مقابله با آموزه‌های دینی در پیش‌گرفته است گفت: از آنجاکه این روش‌ها جدید و نوین هستند لذا ما نیز باید از روش‌های جدیدتر استفاده کرد تا جوانان به راه درست جذب شوند.

به گفته وی دشمن تلاش دارد تا جوانان را از دین برگردانده و آن‌ها را به انحراف بکشاند که در این راستا ضروری است تا روش‌های قدیمی کنار گذاشته‌ شده و تبلیغ دین با نیاز جامعه و ابزارهای نوین و بهره‌گیری از تکنولوژی به‌روز شوند.

خجسته‌پور آیت‌الله شاهچراغی را نمونه عملی تبلیغ و کسی که رفتار و سلوکش برای همه درس قلمداد می‌شود برشمرد و افزود: همه استان از وجود ایشان بهره‌مند هستند چراکه مهم‌ترین راه شیوه تبلیغ دین یعنی به‌صورت عملی آن را به همه ما نشان دادند.

همچنین حجت‌الاسلام علی شکری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بر استفاده از ظرفیت‌های مردمی در تبلیغ فرهنگ دینی تأکید کرد و افزود: به تجربه ثابت شده هرگاه امور در دست مردم باشد نتیجه بهتر است که بر این اساس باید از ظرفیت‌های مردمی بیش از همیشه استفاده کرد.

وی افزود: با استفاده از ظرفیت تشکل‌های دینی و هیئت‌‌های مذهبی، مؤسسات قرآنی و حتی فرصت فضای مجازی به خوبی می‌تواند صورت گیرد.

یادآور می‌شود در این نشست از حجت‌الاسلام علی شکری تقدیر و حجت‌الاسلام عباس عبدالهی به‌عنوان مدیرکل جدید سازمان تبلیغات اسلامی استان سمنان معارفه شد.

انتهای پیام
captcha