جهت‌گیری برنامه‌های دهه فجر متناسب با شرایط روز باشد
کد خبر: 3948741
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۲

جهت‌گیری برنامه‌های دهه فجر متناسب با شرایط روز باشد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه یکی از موضوعات جدی امروز نوع عملکرد دشمن است و تلاش دشمنان ما بر این است که به انقلاب ضربه بزنند، گفت: بنابراین باید جهت‌گیری برنامه‌های دهه فجر متناسب با شرایط روز باشد.

حجت‌الاسلام قربانی

به گزارش ایکنا از خوزستان، حجت‌الاسلام علیرضا قربانی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان در آیین افتتاحیه ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، که امروز ۳۰ دی‌ماه در اهواز برگزار شد، گفت: شعار دهه فجر امسال «انقلاب اسلامی بالنده و مقتدر، چون کوه استوار» است.

وی ادامه داد: هر ساله برای برنامه‌ریزی و اجرای دقیق مراسم دهه فجر در استان، ۲۱ کارگروه تشکیل می‌شد که این کارگروه‌ها شامل نهادها، سازمان‌ها و ادارات مختلف بودند؛ امسال و با توجه به گسترش ویروس کرونا شرایط متفاوت است. با مدیریت و رعایت مردم، شرایط به صورت نسبی بهتر شده است، اما پایداری ندارد، بنابراین باید پروتکل‌های بهداشتی کاملا رعایت شوند.

قربانی خاطر نشان کرد: برای چگونگی برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن هنوز تصمیم قطعی در مرکز گرفته نشده که متعاقباً اطلاع رسانی می‌شود. 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با تأکید بر اینکه نباید برنامه‌های دهه فجر به علت وجود بیماری کرونا تعطیل شوند، ادامه داد: ممکن است در برخی مکان‌ها نوع برگزاری و ارائه برنامه‌ها متفاوت باشد، اما آنچه که حتماً باید پیگیری شود این است که برنامه‌های چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با قوت اجرا شوند.

وی با اشاره به اینکه باید توجه کنیم که جهت‌گیری برنامه‌های دهه فجر متناسب با شرایط روز باشد تصریح کرد: یکی از موضوعات جدی امروز نوع عملکرد دشمن است و تلاش دشمنان ما بر این است که به انقلاب ضربه بزنند.

قربانی گفت: یکی از محورهای دشمن ضربه زدن به کارآمدی انقلاب در اذهان مردم است و مشکلات موجود در جامعه را بهانه می‌کنند تا انقلاب را ناکارآمد نشان دهند و صحنه یأس مردم از همراهی با انقلاب را فراهم کنند، بنابراین باید بر این نکته مهم تمرکز کنیم.

انتهای پیام
captcha