اهدای بن صدهزار تومانی کتاب به مروجان کتابخوانی
کد خبر: 3948847
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸

اهدای بن صدهزار تومانی کتاب به مروجان کتابخوانی

مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی‌های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از اهدای بن خرید کتاب یک میلیون ریالی به مروجان باشگاه‌های کتابخوانی خبر داد.

اهدای بن خرید کتاب یک میلیون ریالی به مروجان باشگاه‌های کتابخوانی
ابراهیم حیدری مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی‌های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با ایکنا گفت: به منظور تشویق و حمایت فعالان ترویج کتابخوانی، به ویژه در مناطق کم‌برخوردار و روستاها، بن خرید کتاب یک میلیون ریالی به تسهیلگران و مربیان جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان و همچنین مروجان کتابخوانی اهدا می‌شود.
وی افزود: در حال حاضر حدود چهار هزار مروج، مربی و تسهیل‌گر باشگاه کتابخوانی در نقاط مختلف کشور فعالیت می‌کنند که می‌توانند از یکم تا ششم بهمن که نمایشگاه مجازی کتاب تهران دایر است، از طریق بن‌های اهدایی، کتاب مورد نظر خود را خریداری کنند.
 
حیدری با بیان اینکه این بن‌ها فقط در ایام نمایشگاه قابل استفاده‌اند، گفت: بن خرید کتاب به صورت اعتبار خرید به کد ملی افراد اختصاص می‌یابد و این اعتبار فقط در زمان نمایشگاه کتاب در سامانه خرید کتاب به نشانی tehranbookfair.ir قابل استفاده است و پس از منقضی شدن، بن‌ها از اعتبار ساقط خواهند شد و امکان تمدید آن‌ها وجود ندارد.
 
وی در ادامه درباره اهمیت برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب تهران بیان کرد: پس  از شیوع ویروس کرونا با برگزاری طرح‌های گوناگون در حوزه کتاب، استقبال مردم از آن خوب بوده است و پیش‌بینی می‌کنم این استقبال را در نمایشگاه مجازی کتاب تهران هم شاهد باشیم. این نمایشگاه این امکان را برای همه اقشار جامعه به ویژه مناطق کم‌برخوردار از منظر کتابفروشی‌ها و کتابخانه‌ها فراهم می‌کند تا بتوانند به کتاب‌های مورد علاقه خود دست یابند.
انتهای پیام
captcha