ترامپ پس از ترک کاخ سفید: بار دیگر باز خواهم گشت
کد خبر: 3948963
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۷

ترامپ پس از ترک کاخ سفید: بار دیگر باز خواهم گشت

رئیس جمهور آمریکا پس از ترک کاخ سفید برای دولت جدید آرزوی موفقیت کرد و به طرفداران خود وعده داد که بار دیگر باز خواهد گشت.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روسیا الیوم، «دونالد ترامپ» در آخرین سخنرانی خود به عنوان رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که آمار اشتغال در ایالات متحده باورکردنی نیست.

رئیس جمهور آمریکا که تا ساعاتی دیگر عمر ریاست جمهوری او به پایان می‌رسد، گفت که در دوره او، دو بار آمار اشتغال بالا رفت و اگر دولت جدید چیزی را تغییر ندهد، باز هم بهتر می‌شود.

وی افزود: ما در عرض یک سال واکسن را ساختیم، اما این پروسه معمولاً چند سال طول می‌کشد. در یکی دو ماه آینده شاهد آمار امیدبخشی خواهید بود.

دونالد ترامپ افزود: 75 میلیون رأی به دست آوردم و این پیروزی بزرگی در تاریخ انتخابات ریاست جمهوری آمریکاست.

رئیس جمهور مستقر آمریکا گفت که ایالات متحده بزرگترین اقتصاد جهان را داراست و اگر ویروس کرونا نبود، آمار فوق‌العاده و بی‌سابقه‌ای را شاهد بودیم.

ترامپ در پایان برای دولت بایدن آرزوی موفقیت کرد و به طرفدارانش وعده داد که بار دیگر باز خواهد گشت.

وی پس از این سخنرانی که آخرین سخنرانی وی در دوران ریاست جمهوری اش محسوب می‌شود، از طریق بالگرد به فلوریدا، محل اقامت خود رفت.

قبل از سوار شدن ترامپ به بالگرد، کارکنان کاخ سفید چند جعبه که به نظر می‌رسید حاوی اثاثیه و وسایل مربوط به او باشد، به داخل بالگرد منتقل کردند.

رئیس جمهور آمریکا ساعاتی قبل از پایان ریاست جمهوری‌اش و بدون دیدار با جو بایدن، رئیس جمهور منتخب و شرکت در مراسم تحلیف، کاخ سفید را ترک کرد.

انتهای پیام
captcha