برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های استان اردبیل
کد خبر: 3949046
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰

برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های استان اردبیل

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اردبیل، از برگزاری نماز جمعه در تمامی شهر‌های استان اردبیل با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و به صورت محدود، خبر داد.

برگزاری نماز جمعه در تمامی شهر‌های استان اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام و المسلمین ناصر نصیری، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اردبیل، دوم بهمن‌ماه، گفت: خطبه‌های نماز جمعه، ۳ بهمن‌ماه در تمامی شهر‌های استان اردبیل با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و به صورت محدود در مصلی‌ها برگزار می‌شود، این تصمیم با موافقت ستاد مقابله با بیماری کرونا استان و تائید نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل صورت گرفته و از همه شهروندان درخواست می‌شود تا مسائل بهداشتی را بیش از پیش رعایت کنند.

وی خاطر نشان کرد: خطبه‌های نماز جمعه اردبیل نیز به امامت آیت‌الله سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه اردبیل، در مصلی استان اقامه خواهد شد و خطبه‌های نماز جمعه در سایر شهر‌های استان نیز به قوت خود برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام نصیری بیان کرد: از سالمندان و کودکان درخواست می‌شود به دلیل شرایط بیماری کرونا از حضور در مصلی‌ها خودداری کنند و حاضران نیز از ماسک استفاده کنند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اردبیل، اظهار کرد: از عموم حاضران نیز درخواست می‌شود تا با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی زمینه کاهش شیوع این بیماری را در سطح جامعه فراهم کنند.

وی تاکید کرد: استفاده از سجاده و مهر شخصی نیز در مصلی‌ها الزامی است تا زمینه جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در این مراکز معنوی فراهم شود.

انتهای پیام
captcha