جهش تولید کشور را در برابر دشمنان تقویت می‌کند
کد خبر: 3949146
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۸

جهش تولید کشور را در برابر دشمنان تقویت می‌کند

رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه جهش تولید کشور را در برابر دشمنان تقویت می‌کند، گفت: رونق تولید و راه انداختن کارخانجات یکی از اصول مهم برای تقویت اقتصادی است.

ارسالی جمعه/ جهش تولید کشور را در برابر دشمنان تقویت می‌کند

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی دادگستری سمنان، سیدابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضاییه، دوم بهمن‌ماه در نشستی با نخبگان استان سمنان در شاهرود به میزبانی سالن البرز شرقی، با اشاره به اینکه نظارت و کنترل می‌تواند جلوی فساد را بگیرد، گفت: نظارت‌پذیری یک اصل مهم در بین مسئولان است.

وی با بیان اینکه ۷۰ میلیارد تومان از منابع قوه قضائیه به استان سمنان اختصاص یافت، افزود در شورای قضائی نسبت به مشکلات، تجهیزات و نیروی انسانی تصمیماتی برای استان گرفته شد که تخصیص اعتبارات از جمله این تصمیمات است.

رئیسی با بیان اینکه این اعتبارت برای رفع مشکلات ضروری استان است، متذکر شد: برخی مسائل و مشکلات مطروحه در استان که امکان حل آن‌ها امروز وجود نداشت، در شورای برنامه‌ریزی و دیگر نشست‌ها مطرح و پیگیری خواهد شد.

رییس قوه قضائیه ادامه داد: وقتی موضوعی مسئله و مشکل برای مردم شد آن وقت باید پیگیری شود که در این راستا هیچ مسئله حل‌نشدنی در کشورمان وجود ندارد و رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها بر این موضوع تأکید کرده‌اند و لذا گره‌گشایی در دست مسئولان و مردم است.

به گفته وی، این استان بالغ بر یک هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و جاهایی که بنا به از خودگذشتگی باشد مردم استان سمنان و شاهرود به خوبی حضور یافته‌اند.

رئیس قوه قضائیه  با تأکید بر اینکه از جمله مسائل مردم گله‌مندی نسبت به موضوع آب قطری است که در این زمینه اقداماتی مرتبط با ۱۰ سال گذشته صورت گرفته است، یادآور شد: طبق گفته مسئولان استان سمنان برای کامل کردن این طرح یک هزار متر بیشتر نمانده و این طرح متوقف شده است و همچنین زمان طولانی از آن می‌گذرد که این امر توجیحی ندارد. لذا باید مشکل رفع شود و ما برای این منظور از مدیریت آب می‌خواهیم که حتماً مسئله را بررسی کرده و نگذارند که زمان بیشتری از آن بگذرد زیرا مبالغ کلانی برای این طرح هزینه شده اما امروز این نباید رها شود.

انتهای پیام
captcha