مسابقه «قرآن و مردم» در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 3949411
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۱

مسابقه «قرآن و مردم» در یزد برگزار می‌شود

مسابقه «قرآن و مردم» به‌ مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و به همت اتحادیه قرآنی استان یزد برگزار می‌شود.

مسابقه بزرگ «قرآن و مردم» در یزد برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از یزد، مسابقه بزرگ «قرآن و مردم» به‌ مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، به همت اتحادیه قرآنی استان یزد و همکاری ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و تبلیغات اسلامی استان برگزار می‌شود.

این مسابقه از ساعت 17 روز شنبه، 4 بهمن آغاز شده و تا ساعت 17 روز سه‌شنبه، 14 بهمن‌ماه جاری از طریق اپلیکیشن افق برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به کتاب «قرآن کتاب هدایت در دیدگاه امام خمینی(ره)» که متن آن در سامانه افق بارگذاری شده، به سوالات پاسخ داده و در این مسابقه شرکت کنند.

هر کاربر می‌تواند فقط یکبار در این مسابقه شرکت کند. پس از اتمام مسابقه به نفرات اول تا چهارم که از 14 سوال به 12 سوال جواب صحیح داده باشند، مبالغ 10 میلیون ریال، 5 میلیون ریال، 3 میلیون ریال و 2 میلیون ریال و به 8 نفر بعدی مبلغ یک میلیون ریال تعلق می‌گیرد.

مراسم قرعه‌کشی مسابقه بزرگ «قرآن و مردم» همزمان با برگزاری یازدهمین همایش قرآن، کتاب انقلاب به صورت مجازی از ساعت 18 روز 14 بهمن برگزار خواهد شد و لینک ورود به مراسم قرعه‌کشی مسابقه متعاقباً اعلام خواهد شد.

یادآور می‌شود شرکت‌کنندگان برای دریافت اپلیکیشن مسابقه می‌توانند عدد 1 را به سامانه پیامکی 5000283114 ارسال کرده تا لینک دریافت اپلیکیشن برای آنها ارسال شود و یا در کافه‌بازار کلمه افق را جستجو و آن را جهت نصب دریافت کنند.

انتهای پیام
captcha