به گزارش ایکنا از یزد، غلامعلی دهشیری، رئیس کل دادگستری استان یزد، امروز، 5 بهمن در دیدار سبزواری، سرپرست ادارهکل زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان یزد، انتصاب یک مدیر بومی را به فال نیک گرفت و اظهار کرد: یک مدیر توانمند باید با استفاده از خرد جمعی و جلب مشارکت حداکثری سرمایه انسانی مجموعه، در مسیر تحقق اهداف و آرمانهای دستگاه متبوع خود حرکت کند.
وی ایجاد امید و جلب اعتماد مردم را مهمترین رکن مسئولیت دانست و گفت: خدمت بیمنت و خالصانه به مردم، امیدآفرین و اعتمادساز است.
این مقام مسئول؛ خلوص نیت، خدمت به مردم و تکیه بر علم و دانش را از شاخصههای مدنظر مقام معظم رهبری در تعریف مدیریت مطلوب ذکر کرد و گفت: آنچه که موجب محبوبیت و موفقیت شهید سلیمانی نیز شد، همین التزام به شاخصهای مدیریت مطلوب است.
رئیس کل دادگستری استان یزد؛ ارائه خدمت بیمنت به مردم را نیازمند روحیه همکاری و انگیزه معنوی دانست و بیان کرد: مدیران باید با ساماندهی ارتباط خود با مجموعه تحت امر، سرمایه انسانی دستگاه را به سمت خدمت صادقانه و بیمنت به مردم سوق دهند.
وی با بیان اینکه روابطعمومی هر دستگاه، حلقه ارتباط مدیران با مردم و مدیران با مجموعه تحت امر است، تصریح کرد: باید از ظرفیت روابطعمومی برای ارتباط بهتر با کارکنان دستگاه و شناخت دقیق مشکلات و نیازمندیهای مجموعه کمک گرفت، چراکه اهمیت دادن به مجموعه کارکنان، باعث ایجاد روابط عاطفی، انگیزه مضاعف در آنان برای خدمت دلی و حقیقی به آحاد جامعه میشود.
دهشیری بر ایجاد کانالهای ارتباطی سریع، راحت و ارزان برای انتقال پیامها، دغدغهها و دل مشغولیهای مجموعه و مردم با مدیریت سازمان تأکید کرد و گفت: از طریق کانالهای ارتباطی و مداقه در پیامهای واصله میتوان برنامهریزیهای اثرگذارتری برای سازمان انجام داد.
وی اظهار کرد: صندلی مدیریت، کرسی خدمت و عبادت است که نصیب مدیران شده و باید قدر ثانیههای این لحظات را دانست و شاکر درگاه الهی بود که این فرصت را برای گرهگشایی از کار مردم به ما عنایت کرده است.
انتهای پیام