همکاری ستاد کانون‌های مساجد و بنیاد شهید خوزستان در حوزه فرهنگی
کد خبر: 3949640
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۹

همکاری ستاد کانون‌های مساجد و بنیاد شهید خوزستان در حوزه فرهنگی

ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان و بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان در زمینه‌ برنامه‌های فرهنگی با یکدیگر همکاری می‌کنند.

همکاری ستاد کانون‌های مساجد و بنیاد شهید خوزستان در حوزه فرهنگی

به گزارش ایکنا از خوزستان، حجت‌الاسلام مرتضی همت‌پور، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان امروز ۵ بهمن‌ماه در دیدار با معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان، با تأکید بر ضرورت تعامل و هم‌افزایی دستگاه‌های فرهنگی اظهار کرد: این اقدام سبب ارتقای سطح فرهنگی جامعه می‌شود.

وی افزود: ستاد کانون‌های مساجد کشور و بنیاد شهید و امور ایثارگران همکاری مشترکی و قابل قبولی در انجام فعالیت‌های فرهنگی دارند و نمونه بارز آن رویداد ملی سه‌شنبه‌های تکریم و روح مقاومت است.

همت پور اضافه کرد: انجام برنامه‌های مشترک استانی و ملی با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران در اسفندماه و در سالروز تاسیس کانون‌های مساجد و سالروز ایثار و شهادت در تقویم مورد انتظار طرفین است.

وی با اشاره به اینکه اراده بر انجام یک برنامه حداقل استانی وجود دارد تصریح کرد: در این راستا آمادگی داریم به مناسبت ۱۸ اسفند سالروز تأسیس ستاد کانون‌های مساجد کشور، جشنواره‌ای با موضوعات شعر، سرود و موسیقی برگزار شود.

حسن نورانی، معاون فرهنگی اجتماعی اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت:  بنیاد شهید و امور ایثارگران جهت انعکاس فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های آینده با رویکرد فرهنگی هنری آماده همکاری با ستاد کانون‌های مساجد است.

وی بیان کرد: با توجه به اشتراکات فراوان در حوزه فرهنگی بین دو نهاد بنیاد شهید و ستاد کانون‌های مساجد، از برگزاری جشنواره‌ای به صورت مشترک استقبال می‌کنیم.

 

انتهای پیام
captcha