جمع‌آوری ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان صدقه در سمنان
کد خبر: 3949695
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۳

جمع‌آوری ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان صدقه در سمنان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان با بیان اینکه طی ۹ ماهه اول سال‌جاری سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان صدقه از سوی مردم استان پرداخت شده گفت: این صدقات صرف محرومان می‌شود.

ارسالی دوشنبه/ جمع آوری 3 میلیارد و 800 میلیون تومان صدقه در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، محسن مسعودیان‌راد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، صبح امروز، 6 بهمن در جمع خبرنگاران از جمع‌آوری سه میلیارد و ۸۰۸ میلیون تومان صدقه طی ۹ ماهه اول سال‌جاری از سوی مردم این استان خبر داد و افزود: صدقات جمع‌آوری‌ شده صرف امور محرومان جامعه می‌شود.

وی ادامه داد: صدقات پرداختی طی ماهه‌های اخیر توسط مردم استان طی سرفصل‌های مختلف حمایتی مددجویان و نیازمندان هزینه شده که بر این اساس ۶۶ درصد از مجموع مشارکت‌های مردمی در حوزه حمایت هزینه شده است.

مسعودیان‌راد با تأکید بر اینکه هشت درصد از صدقات پرداختی ۹ ماهه نخست سال صرف تأمین لوازم زندگی مددجویان و همچنین کمک‌هزینه تحصیلی دانش‌آموزان و کمک‌هزینه تحصیلی دانشجویان و طلاب علوم دینی شده اظهار کرد: ۱۴ درصد از مجموع مشارکت‌های مردمی در بخش صدقات به حوزه فرهنگی اختصاص خواهد یافت.

مدیرکل کمیته امداد استان یادآور شد: ۱۵ درصد کمک به پرداخت فرانشیز و خدمات ویژه درمان مددجویان استان شده که سه درصد از این بخش در ارائه خدمات ویژه به سالمندان، ۲۰ درصد کمک به امر ازدواج و ۲۰ درصد پرداخت کمک‌های ضروری صرف و هزینه شده است.

وی درباره راه‌های مشارکت مردم به خصوص در ایام کرونا و به صورت غیرحضوری، افزود: مردم استان می‌توانند وجوه نقدی خود را با شماره‌گیری سامانه آنی پرداخت #۰۲۳۸۸۷۷، شماره‌حساب ۰۱۰۲۳۱۸۴۶۳۰۰۹ و یا شماره کارت ۶۹۸۴-۹۰۱۷-۶۹۱۹-۶۰۳۷ نزد بانک صادرات پرداخت کنند.

انتهای پیام
captcha