دهه فجر نماد وحدت و هم‌گرایی است
کد خبر: 3949715
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲

دهه فجر نماد وحدت و هم‌گرایی است

استاندار سمنان دهه فجر را نماد وحدت، هم‌گرایی و همه با هم بودن برای حفظ ارزش‌های انقلاب و اقتدار ایران اسلامی برشمرد.

ارسالی دوشنبه/ دهه مبارک فجر نماد وحدت و هم‌گرایی است

به گزارش ایکنا از سمنان، علیرضا آشناگر، استاندار سمنان، عصر روز گذشته، 5 بهمن در نشست برنامه‌ریزی بزرگداشت دهه فجر استان در دفتر نماینده ولی‌فقیه استان، با بیان اینکه دهه فجر نماد وحدت، هم‌گرایی و همه با هم بودن برای حفظ ارزشهای انقلاب و اقتدار ایران اسلامی است گفت: برپایی مراسم دهه مبارک فجر رویدادی بسیار مهم برای حفظ ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه وظیفه مردم و مسئولان است که در برگزاری مراسم دهه مبارک فجر بکوشند گفت: امسال بسیاری از برنامه‌های ملی و مذهبی کشور تحت‌تأثیر شیوع کرونا ویروس قرار گرفت که در این راستا برپایی مراسم دهه فجر ۹۹ هم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در گام اجرائی قرار خواهد گرفت.

آشناگر ادامه داد: در نشست هفته گذشته ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا که راهپیمایی ۲۲ بهمن به شکل سال های گذشته برگزار نشود که جزئیات نحوه برگزاری این ایام در روزهای آینده اطلاع‌رسانی خواهد شد.

این مقام عالی استان با تأکید بر اینکه سخنرانی‌های دهه مبارک فجر به صورت مجازی انجام‌ و صدا و سیما در تولید و پخش سخنرانی‌های دهه مبارک فجر اقدام خواهد کرد اظهار کرد: انتشار دستاوردهای انقلاب اسلامی در فضای مجازی و صدا و سیما، فرصت خوبی است تا مخاطبان بیشتر برای دیدن و خواندن این دستاوردها در دسترس قرار بگیرند.

انتهای پیام
captcha