برگزاری اختتامیه نخستین جشنواره استانی «حبیب» در گیلان
کد خبر: 3950050
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳

برگزاری اختتامیه نخستین جشنواره استانی «حبیب» در گیلان

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان گفت: مراسم اختتامیه نخستین جشنواره استانی «حبیب» با حضور حجت‌الاسلام محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، نهم بهمن‌ماه در منطقه آزاد بندرانزلی برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از گیلان، حجت‌الاسلام والمسلمین سعید مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان، امروز، هفتم بهمن در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه نزدیک به ۱۵۰ مجموعه فرهنگی و تشکل دینی آثار خود را به دبیرخانه نخستین جشنواره استانی «حبیب» ارسال کردند، گفت: در مجموع در چهار حوزه حدود ۶۰۰ اثر به دبیرخانه ارسال شد.

وی با بیان اینکه میزان استقبال مردمی از این جشنواره برای نخستین بار در سطح استان و کشور بی‌نظیر بوده است، تصریح کرد: یکی از نتایج مهم این جشنواره آشنایی جامعه با ظرفیت‌های خوب هیئت های مذهبی در زمینه خدمت‌رسانی به مردم در مواجهه با ویروس منحوس کرونا بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با تأکید بر اینکه هیئت های مذهبی در حوزه تولید محتوا خلاقانه و با ذوق عمل کرده‌اند، گفت: در جشنواره امسال ۱۲ اثر از نگاه داوران در چهار حوزه کرونا، مواسات و همدلی، عید غدیر و محرم و صفر برگزیده شدند.

وی با بیان اینکه تعداد هفت اثر در بخش جنبی جشنواره انتخاب شده‌اند، تأکید کرد: یک اثر به عنوان برترین اثر از نگاه مردمی مورد تقدیر قرار خواهد گرفت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان یادآور شد: مراسم اختتامیه از ساعت ۱۵ روز پنجشنبه نهم بهمن با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در سالن همایش‌های منطقه آزاد بندرانزلی برگزار می‌شود. اسامی برگزیدگان در روز برگزاری اختتامیه مشخص و هدایایی به آثار برتر تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام
captcha