دفتر اول و دوم از مجموعه کتاب‌های روش‌شناسی تدبر در پدیده‌ها منتشر شد
کد خبر: 3950200
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰

دفتر اول و دوم از مجموعه کتاب‌های روش‌شناسی تدبر در پدیده‌ها منتشر شد

دفتر اول و دوم از مجموعه کتاب‌های روش‌شناسی تدبر در پدیده‌ها تألیف مدرسه تبلیغ از مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت(ع) دانشگاه تهران منتشر شد.

به گزارش ایکنا، دفتر اول و دوم از مجموعه کتاب‌های روش‌شناسی تدبر در پدیده‌ها تألیف مدرسه تبلیغ از مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت(ع) دانشگاه تهران از سوی انتشارات قرآن و اهل بیت نبوت(ع) منتشر شد.

«تعیین گام‌های تدبر در پدیده‌ها» و «تعیین ویژگی‌های عمومی پدیده» عناوین دفتر اول و دفتر دوم از مجموعه کتاب‌های روش‌شناسی تدبر در پدیده‌هاست.

تدبر در پدیده‌ها تلاشی برای مطالعه نظام‌مند قرآن در استخراج قوانین مربوط به مخلوقات است تا به‌واسطه شیوه‌هایی بتوان همانطور که مطلوب قرآن است به مخلوقات نگریسته و از آن‌ها بهره برد.

تدبر در پدیده‌ها درصدد است تا با اصلاح رویکرد متدبر به پدیده‌ها با توجه به قرآن و ارائه شیوه‌هایی، فرد را در نظر به تکوین مخلوقات عالم، یاری کند.

در دفتر اول از این مجموعه کتاب‌ها، اصول کلی رجوع به قرآن برای شناخت پدیده‌ها و کاربرد آن‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد. در دفتر دوم نیز با ارائه روش‌هایی، زمینه را برای توجه به ویژگی‌های اختصاصی هر پدیده فراهم می‌سازد.

این کتاب‌ها به عنوان دعایی در گشوده شدن علم به اشیا و گسترش این علم تا شکوفایی تمدن توحیدی است که می‌‌تواند به شکل عمومی مورد توجه قرار گیرد و به اجابت خود نزدیک شود.

علاقه‌مندان به منظور تهیه این دو کتاب می‌توانند به لینک‌های http://fna.ir/de4 و http://fna.ir/de5 مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha