جلسه هم‌اندیشی شبکه قرآن و سازمان اوقاف برگزار شد
کد خبر: 3950313
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۷
در آستانه برگزاری مسابقات بین‌المللی؛

جلسه هم‌اندیشی شبکه قرآن و سازمان اوقاف برگزار شد

جلسه هم‌اندیشی برگزاری سی و هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم با حضور رئیس مرکز قرآنی سازمان اوقاف و مدیر شبکه قرآن و معارف سیما برگزار شد.

جلسه هم‌اندیشی شبکه قرآن و سازمان اوقاف برگزار شدبه گزارش ایکنا، مهدی قره‌شیخلو، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و لهراسبی، مدیر روابط عمومی سازمان اوقاف درباره برگزاری سی و هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم با جواد شیخ‌اکبری، مدیر شبکه قرآن و معارف سیما دیدار و گفت‌وگو کردند.

بنابر این گزارش، مسابقات بین‌المللی قرآن کریم، اسفندماه امسال مقارن با ایام بعثت پیامبر اکرم(ص) به صورت تلویزیونی طی چهار روز برگزار می‌شود و تلاوت‌ها را داورانی از کشورهای مختلف به صورت ارتباط زنده، داوری می‌کنند.

از آنجا که مسابقات به صورت تلویزیونی برگزار می‌شود، برنامه‌ریزی برای تنوع در نوع برگزاری مسابقات، پوشش کامل رسانه‌ای مسابقات از سوی شبکه قرآن و معارف سیما و دیگر شبکه‌ها، بررسی مسائل فنی و ارسال فایل‌های متسابقان از کشورهای مختلف، هم‌افزایی شبکه‌های استانی و برون‌مرزی برای پوشش خبری مسابقات و تدوین دستورالعمل یکسان برای ارسال فایل‌های تلاوت شرکت‌کنندگان از جمله مواردی بود که در جلسه هم‌افزایی مدیران قرآنی سازمان اوقاف و شبکه قرآن و معارف سیما مطرح و تصمیم‌گیری شد.

گفتنی است فایل تلاوت شرکت‌کنندگان در سی و هفتمین دوره مسابقات بین‌اللملی قرآن کریم از طریق رایزن فرهنگی یا دفاتر صداوسیما در کشورها دریافت می‌شود.

یادآور می‌شود، چندی پیش مرحله مقدماتی مسابقات بین‌المللی قرآن با حضور 600 شرکت‌کننده برگزار شد و از این تعداد 180 نفر از 40 کشور به مرحله نهایی راه یافتند.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
قاسم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۱۱:۲۷
0
0
سلام ، 50 نفر مرحله نهائی رفتند یا 180 نفر ؟؟!!!
captcha