درگذشت معاون بین‌الملل بعثه مقام معظم رهبری+ پیام تسلیت حجت‌الاسلام سیدعبدالفتاح نواب
کد خبر: 3950629
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۴

درگذشت معاون بین‌الملل بعثه مقام معظم رهبری+ پیام تسلیت حجت‌الاسلام سیدعبدالفتاح نواب

حجت‌الاسلام و المسلمین سید جواد مظلومی، معاون بین‌الملل بعثه مقام معظم رهبری، پس از مدتی درگیری و ابتلا به بیماری سرطان ریه رحمت حق را لبیک گفت.

درگذشت معاون بین‌الملل بعثه مقام معظم رهبری

به گزارش ایکنا، ساعتی پیش حجت‌الاسلام و المسلمین سیدجواد مظلومی، معاون فرهنگی و در دوره جدید معاون بین‌الملل بعثه مقام معظم رهبری، پس از مدتی درگیری و ابتلا به بیماری سرطان ریه رحمت حق را لبیک گفت.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید عبدالفتاح نواب، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی، با صدور پیامی درگذشت عالم فرزانه حجت‌الاسلام و المسلمین سیدجواد مظلومی را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

هو الحی القیوم
الَّذِینَ یُبَلِّغُونَ رِسَالَاتِ اللَّهِ وَیَخْشَوْنَهُ وَلَا یَخْشَوْنَ أَحَدًا إِلَّا اللَّهَ ۗ وَکَفَىٰ بِاللَّهِ حَسِیبًا (أحزاب ۳۹)

خداوند رئوف روح عبدصالح و دانشمند بسیجی و مبلغ مخلص دین جناب حجت‌الاسلام والمسلمین سید جواد مظلومی طاب ثراه را در منزلگاه عند ربهم پذیرا شد.

ایشان عالمی پارسا، آگاه به زمان و نیازهای آن، مسلط به لوازم حوار و دلداده معصومین علیهم السلام بود. کلاس‌های درس او، تلاش نورانی‌اش در مراکز علوم و معارف اسلامی نور و فضای مجازی و نقش‌آفرینی در خدمت صادقانه به ضیوف الرحمان و زائران اعتاب مقدسه و تبلیغات بین‌المللی دین هر کدام ذخیره گران‌سنگی است که خواستگاه الطاف الهی است.

اینجانب با قلبی حزن‌آلود این ضایعه سنگین را به امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، مقام معظم رهبری مدظله، حوزه‌های علمیه، مراجع عظام تقلید، خانواده مکرم، والدین ،فرزندان، همکاران بعثه و سازمان، دوستان و مردم ولایتمدار زنجان تسلیت می‌گویم و رحمت و رضوان الهی را برای این روحانی فرهیخته از خداوند بزرگ خواهانم.

 

انتهای پیام
captcha