تجلیل از بانوان مدیر موسسات قرآنی کرمان
کد خبر: 3951571
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۵

تجلیل از بانوان مدیر موسسات قرآنی کرمان

در محفل قرآنی کوثر وحی که امروز در جوار مزار شهید سلیمانی برگزار شد، از مدیران و فعالان قرآنی استان کرمان تجلیل شد.

تجلیل از مدیران قرآنی بانوی کرمانیبه گزارش ایکنا، محفل قرآنی کوثر وحی امروز، 14 بهمن‌ماه با حضور بانوان قرآنی، مدیران، مربیان و فعالان قرآنی بانو در جوار مزار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

در این محفل قرآنی که ویژه بانوان و به‌مناسبت ایام دهه فجر و در آستانه ولادت حضرت فاطمه(س) برگزار شد، قاریان بانو به تلاوت و حافظان بانو و گروه هم‌خوانی بانوان نیز به اجرای برنامه پرداختند.

در پایان این محفل قرآنی نیز مراسم تجلیل از مدیران و فعالان قرآنی بانوی نمونه استان برگزار شد و به 9 نفر از آن‌ها لوح تقدیر و هدایایی با حضور مدیران ارشد نهادهای فرهنگی استان اهدا شد.

مرضیه عرب‌نژاد، مدیر مؤسسه فاطمة‌الزهرا(س) بشیر، زهرا پورشاهرخ‌آبادی، مدیر مؤسسه سیدالشهدا(ع)، ایرانمنش، مدیر مؤسسه جوادالائمه(ع)، زهرا انجم‌شعاع، مدیر مؤسسه سائحون و زهرا ضیائی، مدیر مؤسسه ناصح‌الامین به عنوان مدیران برتر قرآنی استان تجلیل شدند. همچنین مجیده رضاپور، رتبه دوم مسابقات حفظ اوقاف کشوری، معینه رضاپور، حافظ کل قرآن و از حفاظ برتر استان و حمیده ایران‌منش، رتبه اول مسابقات کشوری تفسیر سازمان اوقاف و امور خیریه به عنوان حافظان قرآن و قاریان برتر تجلیل شدند.

انتهای پیام
captcha