500 ویژه برنامه فرهنگی و ورزشی در سیستان‌وبلوچستان برگزار می‌شود
کد خبر: 3951783
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۶
به مناسبت دهه فجر؛

500 ویژه برنامه فرهنگی و ورزشی در سیستان‌وبلوچستان برگزار می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان‌وبلوچستان گفت: در ایام الله دهه فجر امسال، بالغ بر 500 ویژه برنامه فرهنگی و ورزشی در سطح استان برگزار می‌شود.

ادهم کرد، مدیرکل ورزش و جوانان سیستان‌وبلوچستان در گفت‌وگو با ایکنا گفت: در ایام الله دهه فجر امسال، بالغ بر 500 ویژه برنامه فرهنگی و ورزشی در سطح استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این ایام 14 پروژه با ۱۷۰ میلیارد ریال اعتبار نیز افتتاح خواهد شد، افزود: در این پروژه‌ها مناطق کمتر برخوردار به‌طور ویژه مدنظر ما قرار داشته تا ان‌شاء‌الله امکانات حداقلی در همه شهرستان‌های سطح استان فراهم شده باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اظهار کرد: بهره برداری از دو سالن چند منظوره ورزشی در شهرستان‌های نیکشهر و سرباز، افتتاح زمین‌های چمن در نقاط کمتر برخوردار و همچنین تجهیز ۱۹ خانه ورزشی روستایی با ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار از دیگر برنامه‌های این اداره کل به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی در ادامه با بیان اینکه سازمان ورزش و جوانان از جمله نهادهایی است که در زمینه حل مشکلات جوانان احساس مسئولیت می‌کند، افزود: سال گذشته ۳۵۹ کارگاه پیش از ازدواج با شرکت یک‌هزار و ۷۰۰ نفر در این استان برگزار شد و امسال نیز این برنامه‌ها با قوت تداوم یافت.

کرد ادامه داد: همچنین با توجه به اهمیت مسئله ازدواج جوانان در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی، در حال حاضر ۱۱ سازمان مردم‌نهاد به‌طور تخصصی در زمینه ازدواج در سطح استان فعالیت می‌کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اظهار کرد: در حوزه ورزش و جوانان این استان طی ۲ سال گذشته اتفاق‌های خوبی صورت گرفته که کسب ۱۷ رتبه کشوری گواه بر این ادعاست.

این مقام مسئول با اشاره به تلاش‌های گسترده انجام گرفته در زمینه بهبود شاخص‌ها و توسعه ورزش در استان گفت: تلاش می کنیم تا با کار کارشناسی و برنامه ریزی علاوه بر نهادینه سازی فرهنگ ورزش در میان عموم مردم که عامل نشاط و شادابی یک جامعه است، روند کشف استعداد و قهرمان پروری را نیز به طور جدی دنبال کنیم.

انتهای پیام
captcha