دانشگاه یزد خانه راهبردی تبادل دانشجویان ایرانی و مجارستانی شد
کد خبر: 3952400
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹

دانشگاه یزد خانه راهبردی تبادل دانشجویان ایرانی و مجارستانی شد

در اجرای تفاهم‌نامه مشترک بین دولت‌های جمهوری اسلامی ایران و جمهوری مجارستان برای تبادل دانشجو در قالب بورس تحصیلی، دانشگاه یزد به عنوان خانه راهبردی این تفاهم‌نامه در ایران معرفی شد.

دانشگاه یزد خانه راهبردی تبادل دانشجویان ایرانی و مجارستانی شدبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی دانشگاه یزد، در اجرای تفاهم‌نامه مشترک بین دولت‌های جمهوری اسلامی ایران و جمهوری مجارستان برای تبادل دانشجو در قالب بورس تحصیلی، دانشگاه یزد به عنوان خانه راهبردی این تفاهم‌نامه در ایران معرفی شد.

محمدعلی حداد، مدیر دفتر همکاری‌های علمی و بین‌المللی دانشگاه یزد با اعلام این خبر افزود: دانشگاه یزد در همین راستا اقدام به طراحی و راه‌اندازی وب‌سایتی برای ارائه خدمات به این دانشجویان کرده است.

حداد گفت: این وب‌سایت قرار است نقش واسط میان دانشجویان مجارستانی و دانشگاه‌های ایران را ایفا کرده و تمام امور مربوط به ثبت‌نام، ارسال مدارک و درخواست دانشجویان مجارستانی در بستر آن انجام شود.

وی با اشاره به اینکه رشته‌های متعدد دانشگاه‌های ایرانی به عنوان کدهای مختلف برای دانشجویان قابل انتخاب است بیان کرد: هر دانشجو می‌تواند تا سه رشته-محل را انتخاب کند.

مدیر همکاری‌های علمی و بین‌المللی دانشگاه یزد گفت: پس از پایان زمان ثبت‌نام و بسته‌شدن وب‌سایت، درخواست‌ها به دانشگاه‌های مربوط ارسال شده و بعد از گزینش نهایی از طریق همین وب سایت به نشانی https://admission.yazd.ac.ir/apply/iran-hungary، نتایج به داوطلبان اعلام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha