باید از ترویج روحیه زراندوزی جلوگیری کرد
کد خبر: 3952702
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۲

باید از ترویج روحیه زراندوزی جلوگیری کرد

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به اینکه دهه 60 دهه ارزش‌ها بود ولی رفته رفته دسته‌ای با تفکر لیبرالی قدرت را به دست گرفتند و روحیات اشرافی‌گری در میان مسئولان و مردم ایجاد شد و همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: باید از ترویج این روحیه زراندوزی که به یک سبک زندگی تبدیل شده جلوگیری کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی فرد

به گزارش ایکنا از خوزستان، ‌حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان در دیدار با نیروهای مسلح مستقر در اهواز که امروز ۱۹ بهمن‌ماه صورت گرفت، با بیان اینکه امنیت پایدار ایران اسلامی با ایثارگری های نیروهای مسلح محقق شده است، اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب، نیروهای مسلح در تمامی صحنه‌های انقلابی از مولفه‌های اصلی اقتدار ایران اسلامی بودند.

وی گفت: نیروهای مسلح در هشت سال دفاع مقدس، تحریم‌ها و عرصه‌های جهادی، در کنار مردم بودند.

موسوی‌فرد با تأکید بر پرهیز از تجمل‌گرایی عنوان کرد: بنیاد حکومت اسلامی باید بر اساس سادگی باشد نه اشرافی‌گری و مسئولان آن نباید از طبقه متوسط جامعه فاصله داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان افزود: اشرافی‌گری و تجمل‌گرایی ارزش نیست و عدالت را به معنای واقعی کلمه باید در زندگی امام راحل و مقام معظم رهبری جستجو کرد؛ اساس زندگی این دو شخصیت بزرگوار بر اساس سادگی استوار است و مسئولان باید از ایشان الگوبرداری کنند.

وی با اشاره به اینکه دهه 60 دهه ارزش‌ها بود ولی رفته رفته دسته‌ای با تفکر لیبرالی قدرت را به دست گرفتند و روحیات اشرافی‌گری در میان مسئولان و مردم ایجاد شد و همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: باید از ترویج این روحیه زراندوزی که به یک سبک زندگی تبدیل شده جلوگیری کرد. در حال حاضر بخشی از بدنه حاکمیت و نظام دارای سبک زندگی غربی است و با گذشت 42 سال از انقلاب، همچنان در بخشی از بدنه حاکمیت ما فساد و تبعیض مشاهده می‌شود؛ باید تلاش شود آرمان‌های اصلی انقلاب رواج پیدا کند.

موسوی‌فرد گفت: امروز مردم به لحاظ معیشتی انقدر تحت فشار هستند که دستاوردهای انقلاب را نمی‌بینند؛ این حکومت بسترساز حکومت امام عصر (عج) است از این رو مردم باید به رشد و بصیرت لازم دست یابند و آگاهی خود را بالا ببرند.

انتهای پیام
captcha