نقشه راه آینده با الگوگیری از شهیدان ترسیم می‌شود
کد خبر: 3953477
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱

نقشه راه آینده با الگوگیری از شهیدان ترسیم می‌شود

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان با اشاره به الگوگیری دانشگاهیان از شهدا گفت: نقشه راه آینده با الگوگیری از شهیدان ترسیم می‌شود، زیرا ما عهد بسته‌ایم هیچگاه یاد شهدا را فراموش نکنیم و امروز ما زنده به نام شهیدان هستیم.

نقشه راه آینده با الگوگیری از شهیدان ترسیم می‌شود

به گزارش ایکنا از سمنان، رضا نقدی، رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان امروز 23 بهمن در مراسم افتتاح یادمان شهید گمنام و چندین پروژه ورزشی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان با بیان اینکه داشتن روحیه مثبت و سلامتی موجب پیشرفت تحصیلی و اجتماعی دانشجویان می‌شود و توجه بیشتر به مسائل تحصیلی دانشجویان مستلزم محیط شاد و زیباست اظهار کرد: یکی از مهمترین مسائلی که بر شاد بودن محیط‌های دانشجویی موثر است، مسئله با نشاط بودن و ورزش دانشجویان است که ایجاد چنین مجموعه‌‌هایی بطورقطع رسیدن به این مسیر را هموارتر خواهد کرد.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان با اشاره به الگوگیری دانشگاهیان از شهدا یادآور شد: نقشه راه آینده با الگوگیری از شهیدان ترسیم می‌شود، ما عهد بسته‌ایم هیچگاه یاد شهدا را فراموش نکنیم و امروز ما زنده به نام شهیدان هستیم.
نقدی افزود: سالن ورزشی چند منظوره دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان در مساحت 1487 متر مربع با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان با تاکید بر اینکه دانشگاه فنی و حرفه‌ای در اشتغال‌زایی بسیار موفق عمل کرده متذکر شد: 64 درصد از دانشجویان این دانشگاه پس از فارغ‌التحصیلی شاغل می‌شوند که این عدد بالای اشتغال بسیار قابل تامل و مهمترین عامل تاثیرگذار در عینیت بخشیدن به جهش تولید است.

حجت‌الاسلام رضا کهساری، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان دانشگاه فنی و حرفه‌ای را دانشگاهی کارآفرین دانست که نقش خطیری در جهت ایجاد کارآفرینی در جامعه بر عهده دارد.
وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل(ره) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی اظهار کرد: امروز وظیفه همه ما حرکت در مسیر امام راحل(ره) و ارزشهای انقلاب اسلامی است.

حسن سعدالدین مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی ،نوسازی و تحول اداری استانداری نیز با تاکید بر اینکه افق دانشگاه فنی و حرفه‌ای بسیار روشن است متذکر شد: استان سمنان اولین استانی است که شورای مهارت را تشکیل داده  که در این راستا از ظرفیت‌های زیاد دانشگاه فنی و حرفه‌ای در این شورا استفاده خواهیم کرد .
وی دانشگاه فنی و حرفه‌ای را دانشگاهی پویا، اشتغال‌زا ، کارآفرین و مهارت‌محور دانست و گفت: ماموریت اصلی این دانشگاه تربیت تکنسین ماهر و آماده برای ورود به بازار کار است .

سعدالدین از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری استانداری با دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان خبر داد و گفت: در بخش مهارت‌آموزی و صنعت درصدد هستیم تا نیازهای آموزشی واحدهای تولیدی را برطرف نماییم.

انتهای پیام
captcha