اعلام اسامی برگزیدگان بیست‌وچهارمین و بیست‌وپنجمین دوره تکریم خادمان قرآن
کد خبر: 3953672
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴

اعلام اسامی برگزیدگان بیست‌وچهارمین و بیست‌وپنجمین دوره تکریم خادمان قرآن

اسامی برگزیدگان دوره بیست و چهارم و بیست و پنجم مراسم تکریم خادمان قرآن اعلام شد و در این میان در حوزه آموزش و داوری از یک بانوی قرآنی تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار ایکنا، اسامی برگزیدگان بیست‌وچهارمین و بیست‌وپنجمین دوره تکریم خادمان قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران اعلام شد و امروز، 25 بهمن‌ماه طی مراسمی در حضور رئیس‌جمهوی تجلیل شدند.

منتخبان دوره بیست و چهارم

در بخش چهره ماندگار (شخصیت برجسته قرآنی)؛ آیت‌الله احمد بهشتی، در بخش حفظ کل قرآن؛ معتز آقایی، در بخش خوشنویسی(کتابت قرآن)؛ محمدرضا افشاری، در بخش امور هنری(کارگردانی)؛ سیدناصر هاشم‌زاده، در بخش قرائت قرآن؛ حسن ربیعیان، در بخش مدیریت قرآنی؛ حجت‌الاسلام محمدعلی نظام‌زاده، در بخش آموزش و داوری قرآن؛ حجت‌الاسلام سیدمحمدرضا امام، در بخش تحقیق و پژوهش‌های قرآنی؛ سیدرضا مؤدب و در بخش ترجمه قرآن کریم؛ کمال‌الدین غراب به عنوان خادم قرآن تجلیل خواهند شد.

منتخبان دوره بیست و پنجم

در بخش چهره ماندگار(شخصیت برجسته قرآنی)؛  آیت‌الله سیدمحمد فقیه، در بخش حفظ کل قرآن؛ محمدمهدی بحرالعلوم، در بخش خوشنویسی(کتابت قرآن)؛ مصطفی اشرفی، در بخش مدیریت قرآنی؛ مهدی محمدی، در بخش قرائت؛ صالح اطهری‌فرد، در بخش آموزش و داوری قرآن؛ معصومه عباسی‌نظری و سیدجواد سادات‌فاطمی، در بخش تحقیق و پژوهش‌های قرآنی؛ مهدی خواجه‌پیری و در بخش ترجمه قرآن کریم؛ حمید مستفید، مفتخر به دریافت مدال خادمی قرآن می‌شوند.

یادآور می‌شود، تجمیع دو دوره ۲۴ (رمضان 1398) و ۲۵ (سال 1399) در یک مراسم از جهت هم‌زمانی، به خاطر اصرار معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد برای حضور رئیس‌جمهور و به دلیل نامعلوم بودن وضعیت شیوع کرونا بود که طبق هماهنگی‌های به عمل آمده، این مراسم با حضور حداقلی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی امروز، 25 بهمن‌ماه، ساعت 11 در دفتر نهاد ریاست جمهوری و با حضور ایشان در حال برگزاری است.

شنیده‌ها حاکی است که مراسمی نیز به صورت نمادین و با حضور تمامی منتخبان این دو دوره با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، در شب مبعث حضرت رسول اکرم(ص) برگزار و جزئیات این مراسم، متعاقباً منتشر می‌شود.

انتهای پیام
captcha