ثبت‌نام سطح دو و سه در حوزه‌های علمیه خواهران زنجان
کد خبر: 3954695
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۲

ثبت‌نام سطح دو و سه در حوزه‌های علمیه خواهران زنجان

معاون آموزشی حوزه‌های علمیه خواهران استان زنجان از آغاز ثبت‌نام حوزه‌های علمیه خبر داد و گفت: کلاس‌ها به شکل مجازی برگزار می‌شود.

ثبت‌نام سطح دو و سه در حوزه‌های علمیه خواهران زنجانزینب صالحی، معاون آموزشی حوزه‌های علمیه خواهران استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران در سطوح دو و سه از 25 بهمن در استان زنجان آغاز شده است و نام‌نویسی از علاقه‌مندان تا اردیبهشت 1400 نیز انجام می‌شود.

وی بیان کرد: در مقطع سطح دو دارندگان مدارک دیپلم در همه رشته‌های تحصیلی فنی، نظری، کار و دانش با حداقل معدل 12 و دانش‌آموزان سال آخر که تا آخر شهریورماه سال آینده فارغ‌‌التحصیل می‌شوند، می‌توانند در حوزه‌های علمیه ثبت‌نام کنند.

معاون آموزشی حوزه‌های علمیه خواهران استان زنجان تصریح کرد: ثبت‌نام به صورت مجازی و از طریق سامانه پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران مقدور است و داوطلبان در صورت داشتن سئوال می‌توانند به حوزه‌های علمیه مراجعه کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه همه مدارس استان پذیرش دارند و با توجه به ظرفیت‌های موجود با رشد داوطلب مواجه هستیم، ابراز کرد: ظرفیت مدارس هر ساله تکمیل می‌شود و با رشد 6 درصدی طلاب حوزه‌های علمیه استان زنجان نسبت به سال گذشته روبه‌رو هستیم.

صالحی با اشاره به تحصیل یک هزار و 100 طلبه در حوزه‌های علمیه استان زنجان، گفت: در حال حاضر همه فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی به صورت مجازی انجام می‌شود.

وی یادآور شد: پس از شیوع کرونا کانال‌های مختلف در شبکه‌های مجازی راه‌اندازی شده و در آن‌ها مطالبی از جمله آموزش احکام و پرسش و پاسخ مسائل شرعی و دینی انجام می‌شود.

انتهای پیام
captcha