انتقاد و دیدگاه‌های مختلف؛ فرصتی مناسب برای کسب تجربه
کد خبر: 3954777
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۵

انتقاد و دیدگاه‌های مختلف؛ فرصتی مناسب برای کسب تجربه

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: نباید از انتقادات دل‌آزرده شد، زیرا کسب تجربه در مسیر انجام وظایف با توجه به نگاه‌ و نکته نظرات مختلف انجام می‌گیرد، پس باید از فرصت‌ها و دیدگاه‌های مختلف برای کسب تجربه بهره گرفت.

ارسالی امروز | انتقاد و دیدگاه‌های مختلف، فرصتی مناسب برای کسب تجربهبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه، ۲۹ بهمن ماه، در دیدار با رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی، ضمن قدردانی از تلاش‌های انجام شده در برگزاری مراسمات دهه فجر و راهپیمایی خودرویی و موتوری ۲۲ بهمن، اظهارکرد: تلاش‌های عزیزان در برگزاری مراسمات دهه فجر و به‌خصوص رژه خودرویی مراسم ۲۲ بهمن که برای اولین بار انجام شد، شایسته تقدیر بوده و باید تلاش کرد ضعف‌ها اصلاح و مراسماتی شایسته دراین ایام برگزار شود.

وی ادامه داد: انتقادات برخی افراد در برگزاری مراسمات از روی غرض‌ورزی و ناآگاهی صورت می‌گیرد که استفاده نادرست از بستر فضای مجازی موجب فرافکنی در چنین مسائلی شده است که باید با اخلاص و در نظر گرفتن رضای الهی در این مسیر تلاش کرد. 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قریشی، بیان کرد: نباید از انتقادات دل‌آزرده شد، زیرا کسب تجربه در مسیر انجام وظایف با توجه به نگاه‌ و نکته نظرات مختلف انجام می‌گیرد، پس باید از فرصت‌ها و دیدگاه‌های مختلف برای کسب تجربه بهره گرفت.

وی ادامه داد: انتقاد نادرست به قصد تخریب از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را نادرست بوده و چنین تخریب‌ها و انتقاداتی با دلایل واهی اگر به قصد تضعیف چنین نهاد انقلابی که سال‌ها پیش با فرمان امام در جهت هماهنگی مراسمات دینی و ملی در کشور بوده، باشد، مورد رضای الهی و تأیید مقام معظم رهبری نخواهد بود پس افراد باید در بیان ضعف‌ها و انتقادات جانب انصاف و عدالت را داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی، تصریح کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در طول این سال‌ها در برگزاری آیین‌های دینی و ملی نمره خوبی کسب کرده که امیدواریم با قدرت و دقت بیشتر به انجام وظایف خود در هماهنگی برگزاری برنامه‌ها ادامه دهد.

انتهای پیام
captcha