تداوم جهاد در مساجد / چهل و دومین همدلی اهالی مسجد جامع نظام مافی
کد خبر: 3954897
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۳
خانه‌های باز خدا / 8

تداوم جهاد در مساجد / چهل و دومین همدلی اهالی مسجد جامع نظام مافی

در آستانه میلاد حضرت علی(ع) اهالی مسجد جامع نظام مافی تهران در حال اجرای چهل و دومین طرح همدلی برای کمک به آسیب دیدگان از کرونا هستند.

به گزارش ایکنا، مسجد جامع نظام مافی از مساجد فعال قبل و در ایام کروناست که طی شیوع کرونا در ایران 41 بار طرح‌های خیریه خود را با عنوان «طرح همدلی» اجرا کرده است و اکنون در آستانه اجرای چهل و دومین طرح همدلی خود به مناسبت ایام ولادت حضرت علی(ع) است.

همدلی چهل و دوم اهالی این مسجد با اهدای 135 سبد کالا به ارزش هر سبد 400 هزار تومان به نیت حضرت فاطمه(س) اجرا شد. در همین طرح چهار رأس گوسفند به مناسبت آغاز ماه رجب ذبح و گوشت قربانی بین فقرا تقسیم شد. لازم به ذکر است که طرح‌های این مسجد به صرف اهدای سبد کالا(به ارزش یک و نیم میلیون تومان از ابتدای سال تاکنون) محدود نیست و اعطای وام قرض‌الحسنه(دو میلیارد تومان از ابتدای سال تاکنون) و جهیزیه نیز جزو اقدامات خیرین این مسجد است.

و اینک در آستانه میلاد حضرت علی(ع) چهل و دومین طرح همدلی این مسجد به نیت تأمین هزینه درمان بیماران اجرا خواهد شد و خیرات جمع‌آوری شده به درمان بیماران اختصاص داده می‌شود.

در طرح همدلی بعدی این مسجد نیز که به مناسبت اعیاد شعبانیه و در آستانه عید نوروز صورت خواهد گرفت 144 سبد کالا به ارزش 500 هزار تومان تهیه و به نیازمندان اهدا می‌شود.

یادآوری می‌شود؛ مسجد نظام مافی در منطقه پنج تهران، تقاطع خیابان‌های جنت‌آباد و بلوار آیت‌الله کاشانی واقع شده است.

انتهای پیام
captcha