تجلیل از قاریان و خادمان قرآنی سردشت
کد خبر: 3955208
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۱

تجلیل از قاریان و خادمان قرآنی سردشت

مراسم اختتامیه تلاوت و ختم قرآن با تجلیل از ۲۵ قاری و خادم قرآن، دوم اسفندماه در سردشت برگزار شد.

ارسالی| تجلیل از قاریان و خادمان قرآنی سردشتبه‌ گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، ۲ اسفند‌ماه، مراسم اختتامیه تلاوت و ختم قرآن در سردشت برگزار شد و طی آن از ۲۵ قاری و خادم قرآنی تجلیل شد.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه سردشت در این مراسم با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های دهه فجر امسال طرح ختم قرآن در این شهرستان بود، اظهار کرد: این طرح از ۱۲ بهمن اجرا و پس از ۲۰ روز به پایان رسید

رحمان شمسی افزود: در این طرح ۲۲ نفر از خواهران و برادران شرکت کرده بودند که علاوه بر آنها سه قاری قرآن کریم هر روز یک جزء و نیم از این کتاب آسمانی را تلاوت می‌کردند که امروز هر ۲۵ نفر آنها مورد تجلیل قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه ثواب این ختم قرآن نثار روح شهدای انقلاب اسلامی شد، عنوان کرد: یکی از راه‌های ترویج مطالعه قرآن در جامعه برگزاری مراسم‌های انس با قرآن است که از این طریق نسل جوان با آموزه‌های این کتاب آسمانی آشنا می‌شوند.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه سردشت خاطرنشان کرد: وقتی آموزه‌های قرآنی در جامعه پیاده شود، به تناسب آن برخی ارزش‌های اسلامی همچون ایثار، شهادت، مقاومت و انسان‌دوستی نیز در جامعه ترویج پیدا می‌کند.

وی گفت: اداره اوقاف و امور خیریه سردشت سعی کرده است در سال جاری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در چندین نوبت اقدام به برگزاری محافل انس با قرآن به صورت مجازی بکند.

 

 

 

 

انتهای پیام
captcha