«پیامبران پنهان» در راه بازار نشر
کد خبر: 3955210
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲

«پیامبران پنهان» در راه بازار نشر

کتاب «پیامبران پنهان» اثری داستانی است که نوجوانان را با مفهوم انتظار آشنا می‌کند و به زودی روانه بازار نشر خواهد شد.

«پیامبران پنهان» در راه بازار نشربه گزارش خبرنگار ایکنا؛ کتاب «پیامبران پنهان» آشنایی با روایت غیبت نیکان خاص تاریخ و دانستن علت و چگونگی غیبت آن‌هاست. پیامبران و نیکانی که بنا به شهادت قرآن و کتب معتبر در گذشته‌ای بودند که هر کدام به دلایل متفاوتی برای مدتی از میان قوم خود غیبت کرده و بعد از زمانی گاه کوتاه و گاه طولانی ظهور کرده‌اند. این اثر به این مسائل و سختی‌ها و بلا‌هایی که قوم آن‌ها در زمان نبود ولیّ خدا با آن روبرو شدند و چگونگی ظهور دوباره آنها، به بسیاری از سؤالات فعلی درباره غیبت امام زمان(عج) پاسخ می‌دهد. 
 
پرداختن به زندگی برخی از پیامبران که زندگی مشابه تجربه غیبت امام زمان(عج) را دارند، در قالب داستانی و برای مخاطب نوجوانان مورد توجه قرار گرفته و خمیرمایه این اثر را شکل داده است. در این اثر به بخش‌هایی از زندگی حضرت ادریس (ع)، یونس (ع)، موسی (ع)، عُزیر (ع) و عیسی (ع) با محوریت مفهوم و تشریح تجربه غیبت آنها پرداخته شده است.
 
در بخشی از کتاب آمده است: «.. پتروس به متی نگریست و بعد به همان نقطه که اون نگاه می‌کرد. او هم لبخند زد. برنابا و یوحنا هم به آن دو نگاه کردند و به آنچه آن‌ها در آسمان می‌دیدند. پطرس گفت: فرمودید چه کسانی یاور من به سوی خدا خواهند بود؛ و ما گفتیم: ما یاوران خدا هستیم. به خدا ایمان آوردیم و تو گواه باش که ما اسلام آورده‌ایم. دو قطره اشک بر گونه‌هایش جاری شد. برنابا گفت:‌ ای سرور ما! دلخوشی ما تنها به مژده شماست...»
 
«پیامبران پنهان» اثر ۱۲۵ صفحه‌ای و مصور، به قلم علی مهر و تصویرگری محمد صادق است که به همت انتشارات «کتاب جمکران» مراحل پایانی تولید را پشت سرگذاشته و در آستانه عرضه به بازار کتاب است.
انتهای پیام
captcha