برنامه‌های مساجد هماهنگ‌سازی و ساماندهی شود
کد خبر: 3955454
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۴:۰۷
حجت‌الاسلام آشتیانی:

برنامه‌های مساجد هماهنگ‌سازی و ساماندهی شود

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تأکید بر اهمیت هماهنگ‌سازی و ساماندهی برنامه‌های مساجد اظهار افزود: ظرفیت مساجد ظرفیت بسیار بالایی است و در صورت توجه به این ظرفیت و ساماندهی آن می‌توانیم به نتایج مطلوبی دست پیدا کنیم.

دشمن برای روی کار نیامدن دولت جوان انقلابی تلاش زیادی می‌کندبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از مرکز خبر حوزه علمیه حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی، عصر یکشنبه، سوم اسفند در دیدار با اعضای شورای ستاد مردمی مساجد قم با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و اهمیت روی کار آمدن دولتی جوان و انقلابی اظهار کرد: به همین علت دشمنان تمام تلاش خود را می‌کنند تا این اتفاق نیفتد.

وی ادامه داد: دشمنان از اینکه یک نیروی انقلابی رئیس جمهور شود به وحشت افتادند چرا که در صورت تحقق این امر دیگر نمی‌توانند مانع پیشرفت ایران شوند.

آشتیانی همچنین با تأکید بر اهمیت هماهنگ‌سازی و ساماندهی برنامه‌های مساجد اظهار افزود: ظرفیت مساجد ظرفیت بسیار بالایی است و در صورت توجه به این ظرفیت و ساماندهی آن می‌توانیم به نتایج مطلوبی دست پیدا کنیم.

معاون جامعه مدرسین با اشاره به فرمایش های رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم سپردن کارهای مهم به مردم بیان کرد: با توجه به اینکه متدین‌ترین مردم کسانی هستند که در مساجد حضور پیدا کرده، در صورتی که بتوانیم آنها را پای کار آورده و امور مهم را به آنها بسپاریم، می‌توانیم به موفقیت‌ها و پیروزی‌های بزرگی برسیم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر قم با تأکید بر لزوم تلاش جهت اجرایی شدن بیانیه گام دوم انقلاب گفت: علی‌رغم کارهای بسیاری که در طول ۴۲ سال گذشته انجام گرفته است اما هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم و باید با بازبینی برخی سیاست‌ها و نظم بخشیدن و ساماندهی امور، جهت ایجاد اتحاد در تصمیم‌گیری‌ها برنامه ریزی کنیم.

وی افزود : در دنیای امروز انجام کارهای پراکنده و بدون برنامه‌ریزی و ساماندهی کلان جوابگو نخواهد بود.

آشتیانی در ادامه بر لزوم ایجاد ارتباط بین خانه، مدرسه و دانشگاه با مسجد تأکید کرد و گفت: باید خانه‌ها را با مساجد و مساجد را با مدارس و دانشگاه‌ها پیوند دهیم، در قم بیش از ۲۶۵ هزار محصل و تقریبا ۷۰ هزار دانشجو داریم که بهترین نیروها در بهترین سنین هستند؛ از این رو اگر در همان دوران دبستان روی آنها کار شود این مبنایی برای دوران متوسطه اول و دوم و بعد دانشگاه می‌شود و در این صورت شاهد خواهیم بود که نیروهای خوب و متدینی تربیت شده که برای آینده کشور بسیار مفید و با ارزش می باشند.

انتهای پیام
captcha