ارسال 119 اثر به چهارمین جشنواره مد و لباس اسلامی و ایرانی خراسان‌جنوبی
کد خبر: 3955544
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶

ارسال 119 اثر به چهارمین جشنواره مد و لباس اسلامی و ایرانی خراسان‌جنوبی

معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی از ارسال 119 اثر به دبیرخانه چهارمین جشنواره مد و لباس اسلامی و ایرانی استان خبر داد.

ارسال 119 اثر به چهارمین جشنواره مد و لباس اسلامی و ایرانی خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا، به نقل از اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی،  سیدعلی زمزم، معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی، چهارم اسفندماه در سخنانی بیان کرد: با پایان یافتن مهلت ارسال آثار در 30 بهمن‌ماه، 119 اثر از شهرستان‌های استان به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

وی با بیان اینکه آثار توسط داوران نسرین پیشکار، محبوبه نکوفرد و فرنگیس شادکام در حال بررسی است، تصریح کرد: طی روزهای آتی، همزمان با برگزاری مراسم اختتامیه، برگزیدگان جشنواره نیز معرفی خواهند شد.

زمزم با اشاره به اینکه جشنواره در دو بخش طراحی مانتو فرم اجتماع و طراحی مانتو مجلسی برگزار شد، ادامه داد: هدف از برپایی این جشنواره زمینه‌سازی برای کشف ظهور استعدادها و خلاقیت‌های نو ، مرتبط با پوشاک اسلامی ایرانی، شناسایی، معرفی و تأکید بر ویژگی‌های خاص انواع لباس‌های سنتی و بومی و به‌کارگیری آن در طراحی‌های نوین و آشنا کردن جامعه مخاطب با شاخصه‌های اصیل فراموش شده در پوشاک اسلامی ایرانی است.

وی با بیان اینکه در هر بخش به نفر اول جشنواره تندیس همراه با لوح تقدیر و جایزه نقدی به  مبلغ 12 میلیون ریال ریال اهدا خواهد شد، یادآور شد: نفرات دوم و سوم علاوه بر لوح تقدیر، به ترتیب 10 میلیون ریال و 8 میلیون ریال دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha