استان‌ها پیشنهادات قرآنی 1400 را به اتحادیه کشوری ارائه دهند
کد خبر: 3955563
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲

استان‌ها پیشنهادات قرآنی 1400 را به اتحادیه کشوری ارائه دهند

طی دومین نشست فصلی مدیران عامل اتحادیه‌های استانی با هیئت مدیره اتحادیه کشوری بر ارائه پیشنهادات استان‌ها برای تدوین برنامه‌های سال ۱۴۰۰، حداکثر تا 20 اسفندماه تأکید شد.

به گزارش ایکنا، دومین نشست فصلی مدیران عامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان‌ها و اعضای هیئت مدیره اتحادیه کشوری، روز گذشته، سوم اسفندماه به میزبانی شورای عالی قرآن برگزار شد.

در این جلسه که با حضور مجازی مدیران عامل اتحادیه‌های استانی برگزار شد، مقرر شد، نسبت به فراهم کردن مقدمات اجرای انتخابات مجامع خود، اقدام کنند و زمان و سایر موارد را به منظور تعامل با دستگاه‌های حاکمیتی، به اتحادیه کشوری اطلاع دهند.

همچنین مقرر شد، اتحادیه‌هایی که تاکنون نسبت به تسویه حساب دریافتی‌های قبلی خود اقدام نکرده‌اند، تا پایان سال جاری اقدام کنند، بدیهی است پرداخت هرگونه اعتباری منوط به تسویه‌حساب‌های قبل و ارائه اسناد برای طرح‌های مصوب است.

تصمیم‌گیری درباره برنامه‌های سال 1400 مؤسسات نیز مطرح و مقرر شد، استان‌ها برابر سند بالادستی نسبت به ارائه پیشنهادات خود برای برنامه‌های سال ۱۴۰۰ حداکثر تا 20 اسفندماه امسال اقدام کنند و اتحادیه کشوری نیز متعهد شد، نسبت به هماهنگی با اتحادیه‌های سابق، نسبت به واریز اعتبارات استان‌ها تا ۱۰ روز آینده اقدام کند.

در پایان درباره اعطای تسهیلات به استان‌ها، مقرر شد، اتحادیه تشکل‌های سابق، نسبت به تقسیم مانده امتیاز وام قرض‌الحسنه بانک رسالت به استان‌ها، با هماهنگی اتحادیه کشوری تا پایان سال ۹۹ اقدام کند.

انتهای پیام
captcha