احکام انتصاب 24 امام جمعه اهل سنت بندر خمیر اعطا شد
کد خبر: 3955805
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰

احکام انتصاب 24 امام جمعه اهل سنت بندر خمیر اعطا شد

جلسه اعطاء احکام انتصاب 24 تن از ائمه جمعه اهل سنت بندر خمیر با حضور مسئولین این شهرستان برگزار شد.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام شعیب صالحی، امام جمعه شهرستان بندرخمیر، عصر روز گذشته، 4 اسفندماه، در جلسه اعطاء احکام ائمه جمعه اهل سنت بندر خمیر، اظهار کرد:  در ماه باعظمت و ارزشمند  رجب قرار داریم و با مشاهده روایات متعددی که در خصوص قداست و فضیلت این ماه مبارک از جانب پیامبر اسلام (ص) و ائمه اطهار(ع) وارده شده، گاهی انسان نگران می‌شود که در میان خاسرین این ماه بزرگ الهی قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه خداوند در ماه رجب به دنبال ظرفیت‌سازی است، تصریح کرد: انسان‌ها در طول ایام دیگر سال به واسطه تعلقات، برخی از خوبی‌ها را از دست می‌دهند اما خواست خداوند در ماه رجب این است که همه در حزب او قرار گیرند.

امام جمعه شهرستان بندرخمیر در ادامه با تأکید بر اهمیت نماز جمعه، افزود: نماز جمعه، بهترین اوقات بوده و در طول این روز باعظمت، ظرفیت بسیار مهمی در عرصه‌های سیاسی، اخلاقی  و اجتماعی برای  بندگان  خدا جاری می‌شود. مهم‌ترین مسئله در بصیرت، جایگاه تبیین و شناخت است و بدین‌وسیله نگاه سیاسی و اجتماعی  نماز جمعه، سبب حرکت جامعه خواهد شد.

صالحی اضافه کرد: بعد از سرنگونی حکومت پهلوی، یکی از مهم‌ترین ظرفیت‌های ایجاد شده در انقلاب اسلامی، نماز جمعه است. اهل سنت و شیعه در این انقلاب شریک بوده و همه ما موظف به حفظ کیان و آبروی آرمان‌های امام و انقلاب اسلامی هستیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر، پرداختن به مسئله مشارکت مردم در انتخابات در صدر مسائل مهم کشور قرار دارد و مهم‌ترین وظیفه خطبا، ایجاد انگیزه و امید در میان مردم است.

انتهای پیام
captcha