برگزاری وبینار «شیخ حبیب آل ابراهیم و فعالیت‌های احیاگری وی» در لبنان
کد خبر: 3955857
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۳

برگزاری وبینار «شیخ حبیب آل ابراهیم و فعالیت‌های احیاگری وی» در لبنان

رایزنی فرهنگی ایران در لبنان به مناسبت پنجاه و ششمین سالروز رحلت علامه جلیل‌القدر، شیخ حبیب آل ابراهیم المهاجر العاملی وبینار «شیخ حبیب آل ابراهیم و فعالیت‌های احیاگری وی» را برگزار می‌کند.

به گزارش ایکنا به نقل از رایزنی فرهنگی ایران در لبنان، این وبینار پنج‌شنبه، هفتم اسفندماه ساعت 11:30 دقیقه به وقت تهران با همکاری مرکز مطالعات بهاء‌الدین عاملی لبنان برگزار می‌شود و از علاقه‌مندان برای حضور در آن دعوت به عمل آمده است.

عباس خامه يار، رایزن فرهنگی ایران در لبنان از سخنرانان وبینار است و همچنین در آن حجت‌الاسلام والمسلمین شيخ جعفر المهاجر، مورخ و پژوهشگر و رئيس مركز بهاء‌الدين العاملی لبنان با موضوع «شيخ حبيب آل ابراهیم از نگاه يک تاریخدان»، محمد عباس علی، شاعر و اديب سوری با عنوان «شيخ حبيب آل ابراهیم؛ تأثیر نیکوی عالم عامل به دانش  خود» و حجت‌الاسلام والمسلمین محمد شقير، استاد فلسفه دانشگاه لبنان با محوریت «شيخ حبيب آل ابراهیم و نقش مقاومتی وی» سخنرانی می‌کنند.

«شيخ حبيب آل ابراهیم و گفت‌وگوهای وی با مذاهب و ملت‌ها» نیز موضوع سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سيدعلی السيد قاسم، رئيس مركز گفت‌وگوی ادیان و فرهنگ‌های لبنان خواهد بود و خضر نبها، استاد فلسفه دانشگاه لبنان اداره نشست را بر عهده خواهد داشت.

مكان برگزاری نشست فضای زوم به نشانی «Zoom Meeting 275 085 8949» اعلام شده است و علاقه‌مندان برای مشاهده برنامه به صورت زنده بر روی گوشی همراه می‌توانند از لینک خبرگزاری «یونیوز» به نشانی «http://www.u-news.net/ar/20/10/2677/Live-%7C-Unews-Agency.htm» نیز استفاده کنند.

انتهای پیام
captcha